Gå til innhold

Hovedkort til Socket 939


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare i tilfelle dr ikke visste det: det er null forskjell på agp 8x og PCI-e da ingen skjermkort trenger så mye uansett (enda!!!)

At det ikke er forskjell på AGP og PCI-Express, og at ingen skjemkort trenger det? :dontgetit:

altså det er ingen vits i å ha pci-e, fordi ingen skjermkort kan utnytte potensialet til det mente jeg (ingen skjermkort klarer å utnytte agp 8x fullt ut heller.) sorry var litt trøtt i går :)

 

hvis du har to like skjermkort hvor ett er pci-e og ett er AGP vil du merke null forskjell :)

Endret av mr_menace
Lenke til kommentar
altså det er ingen vits i å ha pci-e, fordi ingen skjermkort kan utnytte potensialet til det mente jeg (ingen skjermkort klarer å utnytte agp 8x fullt ut heller.) sorry var litt trøtt i går :)

 

hvis du har to like skjermkort hvor ett er pci-e og ett er AGP vil du merke null forskjell :)

Selvsagt er det vits i å ha PCI-E. Du kan ikke plugge et AGP-kort i en PCI-E-slot, og skal du ha nytt hovedkort i dag, så bør man nok helst gå for PCI-E, da fremtidige grafikkort ikke vil komme for AGP, eller vil være mye dyrere. AGP-versjonene av dagens PCI-E-kort er allerede dyrere.

 

Så å si at det ikke er nødvendig med PCI-E er vel å ta litt hardt i...

Lenke til kommentar
Selvsagt er det vits i å ha PCI-E. Du kan ikke plugge et AGP-kort i en PCI-E-slot, og skal du ha nytt hovedkort i dag, så bør man nok helst gå for PCI-E, da fremtidige grafikkort ikke vil komme for AGP, eller vil være mye dyrere. AGP-versjonene av dagens PCI-E-kort er allerede dyrere.

 

Så å si at det ikke er nødvendig med PCI-E er vel å ta litt hardt i...

jeg tenkte mer til nåtidens bruk men....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...