Gå til innhold

hva syntes dere om å kjøpe WoW fra usa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

med tanke på at det er blitt sagt at man ikke engang kan connecte fra Europa, så er det liiiite vits å kjøpe US versjonen...

 

EU versjonen er jo i Final Beta, sikkert snart open beta, og så er det jo ikke så lenge til release etter det....eksakt dato finner du nok aldri..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg spiller både Lineage 2 og Everquest 2 på amerikanske servere uten problemer, så det går nok bra.

Når det gjelder WOW, må du være klar over at du må et amerikansk kredittkort ved registrering. Du kan bytte til et europeisk senere dog.

Release dato for Euro release er vel ikke satt ennå så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
med tanke på at det er blitt sagt at man ikke engang kan connecte fra Europa, så er det liiiite vits å kjøpe US versjonen...

 

Mulig det blir sagt, men jeg sitter og ser på to venner som spiller amerikansk WoW nå. Det går an, er litt jobb dog, siden man enten må ha et kredittkort fra en amerikansk bank, eller kjenne en amerikaner som kan registrere kontoen for deg.

Lenke til kommentar
med tanke på at det er blitt sagt at man ikke engang kan connecte fra Europa, så er det liiiite vits å kjøpe US versjonen...

 

Mulig det blir sagt, men jeg sitter og ser på to venner som spiller amerikansk WoW nå. Det går an, er litt jobb dog, siden man enten må ha et kredittkort fra en amerikansk bank, eller kjenne en amerikaner som kan registrere kontoen for deg.

"Mulig det blir sagt, men jeg sitter og ser på to venner som spiller amerikansk WoW nå. Det går an, er litt jobb dog, siden man enten må ha et kredittkort fra en amerikansk bank, eller kjenne en amerikaner som kan registrere kontoen for deg."

 

 

Du trenger ikke en gang ha en amerikansk bank eller amerikansk kredittkort for å registrere kontoen. Alt du trenger er å få kjøpt selve spillet.

 

Jeg fikk bare en bekjent av meg i USA til å kjøpe det for meg, så sendte han bare cdkeyn på mail. Hadde jo klienten allerede fra betaen.

Så regget jeg enkelt og greit med mitt norske nordea visa kort;)

Lenke til kommentar
Jeg spiller både Lineage 2 og Everquest 2 på amerikanske servere uten problemer, så det går nok bra.

Når det gjelder WOW, må du være klar over at du må et amerikansk kredittkort ved registrering. Du kan bytte til et europeisk senere dog.

Release dato for Euro release er vel ikke satt ennå så vidt jeg vet.

Spiller du Lineage 2? Heldiggris! Eg spilte det i open beta og det var konge!

Lenke til kommentar
gamestop.com og proxy funker fett ;)

ditto

 

trenger bare proxy når du skal lage kontoen :) Hadde ingen problemer å betale med euro VISA.

 

edit: og ang. ping/ms ingame, jeg spiller vel på en av de mest folksomme serverne der borte og har rundt 200ms/ping stabilt. I helger og peek hours kan det gå opp i 400 innimellom, men går fortsatt smooth =)

Endret av Dimatarion
Lenke til kommentar

En venn av meg bestillte det for to dager siden.

Han betalte 101 kr. ekstra for at fedex skulle sende det fra Canada til norge på 2 til 3 dager.

I dag fikk han mail fra fedex der det stod at spillet var stoppet i tollen på Gardemoen, og der skulle det bli til mandag :ermm:

 

Har han da rett til å få tilbake pengene han betalte ekstra til fedex? :hmm:

Lenke til kommentar

Noen kredit kort blir ikke godkjent med US adresse. Men med adresse i Australia så har jeg ikke hørt om noen norske Cred kort som ikke glir igjennom.

 

Har enda ikke prøvd å la det bli tatt penger direkte fra kontoen, bruker game cards. Men er det noen som har gjort dette? Funker det?

 

Edit: angående lag, så merker jeg ingen lag i vanlig spilling. De fleste US spillerne klager mer på lag en meg så det skal man ikke være redd for!

 

Jeg kjøpte min key hos www.gamersloot.com som sendte den i mail. Da var det bare å bruke US beta instalasjonen for å spille!

Endret av JRL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...