Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen som har erfaringer med Bluecom ADSL?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg vurderer å kjøpe meg Bluecoms 3000/640 linje. Noen som har erfaringer med Bluecom som leverandør? Leverer de stabile linjer?

 

Det andre jeg lurer på er om det er noen andre leverandører som leverer gode linjer med omtrent samme hastighet til ca 600kr/mnd? (telefonnummeret det skal på er 22 52 48 68)

 

Hadde satt stor pris på tilbakemeldinger/forslag :)

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vær obs på at kabellengden din er 4842, vet ikke om du vil få noe særli ut av den 3mb linja da.

Hva mener du?

Jeg har Bluecom ADSL på 3700 meter, og får 3000kbs...men det er ikke så veldig stabilt. Ligger på ca 2600kbs i snitt tenker jeg. Tror det er pga linjelengde.

Lenke til kommentar
Noen som VET HVOR mye kabellengden har å si?

For ADSL så har kabellengden svært mye å si, om den er for lang vil de ikke kunne klare å gi deg høye hastigheter, så det er best å bo nært sentralen.

 

Har 2mbit fra Bluecom og er svært fornøyd, bra hastighet og stabilt. Har mistet linjen et par ganger helt uten noen forklaring, men det har skjedd sjeldent og har ikke vært noe problem. (Var ikke noe vedlikehold eller slike ting, så det var noe annet).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bluecom i 7340 OPPDAL.

Helt siden Januar 2005 har det vært problemer med linjen fra bluecom.

Har 512/256 med bluephone, og opplever at både internett og telefoni faller ut, alt for ofte!!

Har kontakt med bluecom og de jobber trolig nok med saken... er redd linjen inn til huset er problemet, men det er på tide at noen ordner opp!

Bra support! Hyggelige folk! Enkelt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...