Gå til innhold

Talkmore med tvilsom investor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge han har sonet sin straff er vel det samme. Dessuten er han ikke i selskapet:

 

Jeg kan bekrefte at min kone eier en vesentlig del av Eurobates, men det blir feil å si at jeg har gått inn i TalkMore. Jeg eier ingenting i Eurobates, og er heller ikke ansatt i selskapet lengre, sier Almgren.

 

Uansett så burde han få en sjangse hvis han kommer inn i september siden starffen er sonet.

Lenke til kommentar
Så lenge han har sonet sin straff er vel det samme. Dessuten er han ikke i selskapet:

 

Jeg kan bekrefte at min kone eier en vesentlig del av Eurobates, men det blir feil å si at jeg har gått inn i TalkMore. Jeg eier ingenting i Eurobates, og er heller ikke ansatt i selskapet lengre, sier Almgren.

 

Uansett så burde han få en sjangse hvis han kommer inn i september siden starffen er sonet.

Enig, så lenge han har sonet sin straff så er det vel et fett! ;)

Lenke til kommentar

Vel - i følge Finansavisen på lørdag sliter de med å betale regningene sine og har en investor (som i følge Finansavisen er personelig involvert) og er dømt for å ha underslått klientmiddler.....

 

Jeg ville i allefall tenkt meg om to ganger før jeg hadde forhåndsbetalt basert på dette !!

Lenke til kommentar
Vel - i følge Finansavisen på lørdag sliter de med å betale regningene sine og har en investor (som i følge Finansavisen er personelig involvert) og er dømt for å ha underslått klientmiddler.....

 

Jeg ville i allefall tenkt meg om to ganger før jeg hadde forhåndsbetalt basert på dette !!

Akkurat HVEM er det som sliter med å betale regningene sine? Talkmore, eller en investor? Kan du gi oss en link til artikkelen? Har lett overalt på nett, men finner ingenting som underbygger det du skriver.

 

Forstår meg ikke på de av dere som har så stor behov for å dømme nye aktører nord og ned !! Vi burde være overlykkelige for at det kommer nye aktører på banen som driver prisene videre ned.

http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=2423012

 

Leste forresten gjennom dine 47 innlegg... bare biter meg merke i hvor mange av de som omtaler Mobyson i positiv retning... mens alle andre får negativ omtale.... så da blir jeg fristet til å lure på....

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Jendor, du var veldig for Mobyson du også i juni, men i juli ble du veldig mot så dere er nok litt like ;)

Kan jo skjønne at du ble irritert over Mobyson som fikk problemer med en underleverandør, så kundene ikke fikk sim-kortene og sendte mail til Mobyson, som allerede hadde fått mail fra de fleste og ikke hadde kapasitet til å få svart alle like raskt. Et typisk eksempel på en "domino-effekt"

Endret av caesar*
Lenke til kommentar

Finner fortsatt ikke noen informasjon om dette på nettet... er ikke det litt merkelig da? Et søk på hegnar.no viser heller ikke noe...

http://hegnar.no/search/results.asp?sType=...alkmore&x=0&y=0

 

Så, igjen, gjelder saken Talkmore selv, eller kona til denne investoren som ikke har noe med saken å gjøre - siden det er kona som eier en del av Eurobates, som igjen eier en del av Talkmore - som har betalingsproblemer? Forklar gjerne.

 

Når du presenterer en sak sånn som du gjør her, så ha gjerne litt dokumentasjon som underbygger innlegget ditt og tittelen på det.. Å bruke tittelen "Talkmore med tvilsom investor" er i beste fall direkte løgn. For ifølge artikkelen på TV2 Nettavisen, så er det faktisk kona til en tidligere straffedømt person, som er deleier i et selskap, som er deleier i Talkmore - ikke denne straffedømte personen som du feilaktig henviser til. Å skrive noe annet, er direkte løgn.

 

Det er med denne bakgrunnen jeg lurer på dine hensikter med å servere ovenstående som sannhet.... som vanlig forbruker har du vel ingen interesse av det, regner jeg med.....

Lenke til kommentar

Du må vel innrømme at det også er ganske pussig at det som det refereres til, ikke er å finne noen andre steder. Normalt sett er en slik seriøs nyhet å finne igjen flere steder... hvorfor er den ikke det?

 

Hvis jeg har forstått dette riktig: Finansavisen har angivelig skrevet om at kona til en tidligere straffedømt person, som eier en del av firmaet Eurobates (og her er det ikke den straffedømte som eier noe, det er kona hans), som igjen eier en del av Talkmore, angivelig har betalingsproblemer?

 

Eller er det Talkmore selv som har betalingsproblemer? Heller ikke dette er noe jeg har klart å finne informasjon om - og dette burde jo være en seriøs nyhet, ikke sant?

 

On topic, og svært så relevant:Når tråden bygger på opplagte feil og usannheter, så blir det jo litt rart å starte en slik tråd i det hele tatt... og jeg lurer på motivet bak. Alle trådene fra trådstarter, er i denne delen av forumet. En måned siden forrige innlegg, og "plutselig" logger trådstarter seg inn for kun å skrive noe negativt... virker litt rart for min del, bare.... :hmm:

 

Har man blitt dømt for et forhold, og sonet sin straff, så har man også gjort opp for den. Men den straffedømte "eks-megleren" eier jo ingenting i verken Eurobates eller Talkmore - så hva er problemet?

 

Jeg ser kritisk på slike "nyheter" som ikke lar seg dokumentere. At man i tillegg bør kunne dokumentere sine påstander, er en annen sak.

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Ang. Eurobate. Jeg tror ikke dette selskapet har store betalingsproblemer. I følge kredittvurderingsbyrået Dun&Bradstreet innehar selskapet den aller øveste rating (AAA). Det er kun ca. 4-5% av alle norske bedrifter som har denne ratingen.

 

Eurobate hadde i 2003 en inntekt på ca. 31 mill. og et årsresultat på +6 mill.

 

EAK

Lenke til kommentar
Hvis jeg har forstått dette riktig: Finansavisen har angivelig skrevet om at kona til en tidligere straffedømt person, som eier en del av firmaet Eurobates (og her er det ikke den straffedømte som eier noe, det er kona hans), som igjen eier en del av Talkmore, angivelig har betalingsproblemer?

 

Eller er det Talkmore selv som har betalingsproblemer?  Heller ikke dette er noe jeg har klart å finne informasjon om - og dette burde jo være en seriøs nyhet, ikke sant?

 

On topic, og svært så relevant:Når tråden bygger på opplagte feil og usannheter, så blir det jo litt rart å starte en slik tråd i det hele tatt... og jeg lurer på motivet bak. Alle trådene fra trådstarter, er i denne delen av forumet. En måned siden forrige innlegg, og "plutselig" logger trådstarter seg inn for kun å skrive noe negativt... virker litt rart for min del, bare.... :hmm:

Blir litt overrasket over holdningene dine. Man trenger jo ikke logge seg på for hver eneste gang man er og titter, er selv her ikke hver dag og logger meg ikke på før jeg vil skrive noe...

 

Og når Coolchili da leser en artikkel om TalkMore som det enda ikke er skrevet om her, så har jo han/hun rett til å skrive om "nyheten". Og når den nyheten ikke passer inn i dine meninger/bilde av TalkMore, så trenger du ikke kritisere Coolchili for å legge ut nyheten og mene han ikke sier sannheten :hmm:

 

Men ellers så tror jeg TalkMore sliter mer enn Mobyson for tiden, lavere priser, kostnader på å tilby ekstratjenester og samtidig ha et kundesenter som er åpent 8 timer daglig, det er jo ikke gratis...

Også litt OT, er det noen som har vært i kontakt med kundebehandlere hos Mobyson som ikke var med på å starte selskapet? Kan jo vise at Mobyson har litt mer "Ryanair" i seg enn TalkMore :p

Endret av caesar*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...