Gitz Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Problemet er at filene jeg recorder med HLTV serveren min ikke kan spilles av etterpå. File is not a HL demo file står det som feilmelding! Anyone???
DevN Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Postet en slik tråd ganske nylig, men fikk ikke svar. Disse CS-laddene duger ikke til å hjelpe.
ZeZar is BACK Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Du må si mer, og gi meg link til threaden DevN =) Kanke bare si "feilmelding", hvordan setter du den opp osv Gitz?
DevN Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Fra dagen før i går. Den var havnet på side 2, pga folka som snakker her hele tiden. Hadde det vært færre av meg (de som går off topic), så hadde tråden min vært på side 1. Vel, nok syting for i dag.
ZeZar is BACK Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 "Testet nettopp å ta opp en demo fra HLTV-konsollen, det så jo lovende ut da det lå en demo i mappen etter jeg hadde stoppet HLTV. Men det funket ikke å spille den av i CS, fikk en melding i CS-konsollen: "Not a HL demo", eller noe sånt. Funker det ikke å recorde fra HLTV-konsollen? Hvis ikke, er det mulig å koble en klient til den dedikerte serveren og en til HLTV (når begge klientene er samme maskin)? Altså, det jeg driver med er å kjøre dedikert server, HLTV og klient på samme maskin. Låter sikkert merkelig, men, men ... Jeg er en komplisert person.!" Vel, for det første. Begynn med å finne IP og pw til server. Deretter åpner du console vinduet, og skriver "serverpassword *passordet til serveren*" uten " og * seff Trykk ENTER skriv "connect *IP:PORT*" Når det står at du er connecta (Sjekk også inne på serveren for å være sikker) skriver du "record *navnpådemo-utetull* og voila =)
DevN Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 ZeZar-mann: Har gjort det, men funker ikke å spille av demoen. mobil-mann: Står antakelig for "Half-Life TeleVision".
notorled Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 har hatt samme problemet. Jeg fikk heller ikke svar.. Men HELDIGVIS hadde jeg en backup av den gamle dedicated server mappen min. Når jeg bruker den funker alt SMOOOTH.. Jeg skal legge ut den mappet i .rar format om ikke så altforlenge.. Men dere må endre config selv, fjerner alt som ligger i den configen (av vital info)...
notorled Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Gamle Dedicated Server-mappen? ja. Den jeg hadde FØR jeg instalerte admin mod og metamod..
DevN Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg har ikke installert det for serveren nå. Kjører helt clean dedikert server.
Wice Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 å mye koster det å leie server hos HLTV? bra ping? hehe:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå