Gå til innhold

Trenger hjelp med HLTV server!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er at filene jeg recorder med HLTV serveren min ikke kan spilles av etterpå.

File is not a HL demo file står det som feilmelding!

Anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Testet nettopp å ta opp en demo fra HLTV-konsollen, det så jo lovende ut da det lå en demo i mappen etter jeg hadde stoppet HLTV.

Men det funket ikke å spille den av i CS, fikk en melding i CS-konsollen: "Not a HL demo", eller noe sånt. Funker det ikke å recorde fra HLTV-konsollen? Hvis ikke, er det mulig å koble en klient til den dedikerte serveren og en til HLTV (når begge klientene er samme maskin)?

Altså, det jeg driver med er å kjøre dedikert server, HLTV og klient på samme maskin. Låter sikkert merkelig, men, men ... Jeg er en komplisert person.!"

Vel, for det første.

Begynn med å finne IP og pw til server. Deretter åpner du console vinduet, og skriver "serverpassword *passordet til serveren*"

uten " og * seff

Trykk ENTER

skriv "connect *IP:PORT*"

Når det står at du er connecta (Sjekk også inne på serveren for å være sikker) skriver du "record *navnpådemo-utetull*

og voila =)

Skrevet

har hatt samme problemet. Jeg fikk heller ikke svar.. :(

Men HELDIGVIS hadde jeg en backup av den gamle dedicated server mappen min. Når jeg bruker den funker alt SMOOOTH.. :)

Jeg skal legge ut den mappet i .rar format om ikke så altforlenge..

Men dere må endre config selv, fjerner alt som ligger i den configen (av vital info)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...