sheherezade Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja. Må kunne legge til avtaler, møter og lign. Må ha varsling. -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nei -WAP: Nei -Kalkulator: Ja -JAVA: Ikke et must -Email klient: Nei -Spill: Nei Form: -Klapp -Vekt: Uvesentlig, men må kunne gå i lomma -Antenne: Spiller ingen rolle. -"Støt/sprut/støv-sikker": Spiller ingen rolle Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. Uvesentlig Pris: Jeg har mellom 0 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Kan binde meg til Chess da jeg allerede har dette. Hvis med abbenoment, hvilket? Diverse: -Merke: Uvesentlig -Kamera: Morsomt, men ikke nødvendig -Videokamera: Nei -Symbian: Nei -Triband: Ja -Infrarød port: Nei -Bluetooth: Ikke nødvendig -Minne: Ikke mindre enn T610 iallefall. -Minnekort?: Nei -Polyfoniske ringetoner: Uvesentlig -MP3: Nei -Radio: Nei -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei -Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: ikke viktig.
Bunchie Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 (endret) Ooops, så ikke at du ville ha klapp... Kanskje Siemens CF62... Endret 16. januar 2005 av ^Cartman^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå