hallvis Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har nettopp installert et trådløst nett i heimen. Jeg sitter på en bærbar CL56 med oppdaterte WLAN drivere (ellers ingen oppdateringer) Vært 30 sekund begnner maskinen og lete etter ny nettverk-adresse. Da hopper messenger ut, plus at nedlastnings programmer for ståpp. Va kan jeg gjøre? Når jeg trykker på network options står det: Adress type: Assigned by DHCP. Åpen for alle forslag!
tozer Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Du kan prøve å skrive inn informasjonen manuelt, ikke motta fra dhcp og se om det ordnet problemet.
rvenes Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 http://www.online.no/kundeservice/veiledni...otta-ip-xp.html I det skjermbildet som vist på telenor support'n er det du setter ip'n din fast. Men gjer dette først: start -- kjør -- cmd -- ENTER skriv så ipconfig /all Da får du opp ip informasjonen din. Det skal som regel stå 192.168.x.x der. Så detter du disse talla inn i Egenskaper for Internet protokoll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå