Helgesen Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 (endret) Hei! Jeg har en belkin 802.11g Wireless DSL/Cable Gateway Router. Den har finket helt fint i et års tid nå, helt til jeg skulle bygge antenne til den, og jeg skrudde den opp, så inne i den, hvor jeg skulle koble antennen til. Så lukket jeg den igjen. Jeg rørte ingen ting inne i den. Og når jeg koblet den på plass, virket den. Men neste dag, var lyset på WLAN slukket, og det trådløse nettet dutte ut. så jeg koblet fra spenningen, og statte den inn igjen. Så ser jeg på ruteren. alt ser normalt ut, og de rette lysene lyser. Men da jeg prøver internetten, virket det ikke. så jeg skulle gå inn på konfig sidene til ruteren (192.168.2.1) og ikke det heller virket. Jeg har 3 forsjellige pcer, og alle har samme proplemet. Og når jeg kobler internetten utenom ruteren, funker det. Men det som virker er nettverket. Jeg kan overføre filer mellom maskinene. Håper noen kan hjelpe!! Produktside Endret 16. januar 2005 av Helgesen
CaZpeR Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Har du PPPoE (oppringing med brukernavn og passord, brukes hos telenor) internet eller cable (bare å koble rett i og det virker)?
Helgesen Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Har adsl fra nextgentel, og det funker med en gang.... men altså, det har jo funket før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå