dot_ Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Nå har jeg prøvd alt fra å kopiere og flytte filene i vanlig sikkerhetsmodus, og ved bruk av commandprompt alene. Bruker Emule et eget eksternt system som gjør at filene ikke virker når de er blitt flyttet til et annet område etter nedlastning? Kan jeg eventuelt benytte et program som ser hva filene peker til/er låst til? Cannot move filmtittel: Access is denied. Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use.
slowcooler Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 (endret) Tror det er noe på din maskin. Har aldri hatt noe problem med sletting/flytting/kopiering eller annen form for filbehandling med filer i det progget. Har det på en server med share og henter det jeg trenger til uansett maskin i nettverket mitt, eller lokalt på server. Hvis fila er "in use" har det kansje noe med at den blir lastet opp av andre, og kan ikke slettes/flyttes fra share-mappa. Endret 14. januar 2005 av slowcooler
Bruun Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Hvis du har prøvd i Safe Mode skal det ikke være noen prosess som skal hindre deg fra å flytte den. Det som kan ha skjedd er at den inneholder en trojan som legger seg i minnet og derfor ikke kan slettes/flyttes. Prøv å scan maskina for virus, selv om jeg tviler på at det er problemet.
dot_ Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Skrevet 15. januar 2005 cmd: regsvr32 /u shmedia.dll Dette løste problemet, men filene mistet tydeligvis sin evne til å fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå