the_totning Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Hei. Hvordan kan jeg få lagd en server på ts ? skulle gjerne hatt en server som ikke koster noe, en sån så pc står konstant på. noen som hvet hvordan jeg gjør det ? takk.
Portalol Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Feilpostet eller ikke jeg akter å svare csboy . Når jeg holdt på med TS kostet det ikke no (er en stund siden jeg gikk over til VT ) På hjemmesiden til teamspeak skal det være en download-del hvis jeg ikke tar helt feil. der kan du laste ned server-versjonen av ts. RTFM videre! GL & HF
Pack-Man Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har brukt Teamspeak en god del, og er kjempefornøyd med dette programmet.. Har også brukt en del andre liknende program, men har altid falt tilbake til Teamspeak. Teamspeak er gratis så lenge du ikke skal benytte det komersielt, og du kan laste det ned her : http://www.goteamspeak.com Det er enkelt å sette opp og så og si alle med en internettforbindelse kan kjøre en teamspeak server. Er du bak en brannmur er det viktig å tenke på at du må åpne port 8767 (mener det vare den porten) på den maskinen som er teamspeak server. Hoved administrasjonen gjør du gjennom nettleseren din i en web-interface. Resten av administrasjonen kan du gjøre gjennom teamspeak klienten din om du logger deg på som admin. Du kan selv lese i forumet til Teamspeak om det er noe mer du lurer på. Lykke til !
the_totning Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Jeg har brukt Teamspeak en god del, og er kjempefornøyd med dette programmet..Har også brukt en del andre liknende program, men har altid falt tilbake til Teamspeak. Teamspeak er gratis så lenge du ikke skal benytte det komersielt, og du kan laste det ned her : http://www.goteamspeak.com Det er enkelt å sette opp og så og si alle med en internettforbindelse kan kjøre en teamspeak server. Er du bak en brannmur er det viktig å tenke på at du må åpne port 8767 (mener det vare den porten) på den maskinen som er teamspeak server. Hoved administrasjonen gjør du gjennom nettleseren din i en web-interface. Resten av administrasjonen kan du gjøre gjennom teamspeak klienten din om du logger deg på som admin. Du kan selv lese i forumet til Teamspeak om det er noe mer du lurer på. Lykke til ! jeg har prøvd og få åpnet porter men får det ikke til. har fått nrd programm osv. en har prøvd og fått litt hjelp men klarer det ikke. når jeg prøver og gå inn på serveren. kommer det bare no reply from the server eller så kommer det bad connection. har ekstra rask adsl linje så har skjekke så den er rtask nok.
DaChronix Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 eller du kan leie en TS server fra gameserver.no .. 120,- for 3mndr (8 eller 10 slot server, husker ikke helt). /daC!
the_totning Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 eller du kan leie en TS server fra gameserver.no .. 120,- for 3mndr (8 eller 10 slot server, husker ikke helt). /daC! er ikke interisert å betale noe jeg får vel ringe telenor i morgen.
Pack-Man Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 (endret) jeg har prøvd og få åpnet porter men får det ikke til.har fått nrd programm osv. en har prøvd og fått litt hjelp men klarer det ikke. når jeg prøver og gå inn på serveren. kommer det bare no reply from the server eller så kommer det bad connection. har ekstra rask adsl linje så har skjekke så den er rtask nok. Om du ikke får åpnet portene : Hva slags leverandør av ADSL er det er det du har, og hva slags modem benytter du ? Endret 17. januar 2005 av Pack-Man
the_totning Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Skrevet 17. januar 2005 jeg har prøvd og få åpnet porter men får det ikke til.har fått nrd programm osv. en har prøvd og fått litt hjelp men klarer det ikke. når jeg prøver og gå inn på serveren. kommer det bare no reply from the server eller så kommer det bad connection. har ekstra rask adsl linje så har skjekke så den er rtask nok. Om du ikke får åpnet portene : Hva slags leverandør av ADSL er det er det du har, og hva slags modem benytter du ? jeg har telenor. modem: thomson speed touch 510 i
Pack-Man Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Mener jeg har fått åpnet porter på ett slikt modem før.. Har du testet denne veiledningen fra Telenor ? http://www.online.no/kundeservice/veiledni...apneporter.html Får du det fremdeles ikke til ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå