Gå til innhold

siemens lineup 2005 =)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du var altså på en intern konferranse som fortalte om mobilene? Eller har jeg misforstått?

 

Takk for bildene, men kvaliteten hindret de i å være til mye nytte dessverre. Jeg ville heller satt pris på om du fortalte om mobilene. Symbian? Megapixel? Skjermene? Mp3? Minnekort? osv.

 

Takk :)

 

edit: Ser en skal ha 3 mpx:)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Var noen stilige telefoner på bildene, synd vi ikke fikk vite noe av inholdet i de, men det er vel greit nok med noen overraskelser for senere :-) Så ut til at de kom med en direkte Samsung D500 konkurrent og en ny SL 55/65 verisjon som sikkert vil hete SL75 :-) Den så faktisk mye penere ut enn 65 verisjonen i mine øyne.

 

Det jeg håper på for Siemens sin del er at de begynner og komme med en god del bedre skjermer, de ligger bak alle andre på dette området nå i oppløsning og generell skjermkvalitet mener nå jeg.

 

Kan bli et spennende år for dem, men jeg tror konkurransen i år blir hard for alle mobilfirma.

Lenke til kommentar

siemens hadde liten tid så de snakka ikke noe særlig om den. kommer med 3 mpix i q3 virka det som. samsung kommer med 6 mega i q4!

kommer en ny E720 tror jeg den het. helt likt design som e700 men med 3G og mp3 samt BT =) den så drit smoooth ut... (play,stop,next knapper utvendig)

var drit fin

Endret av OleRavny
Lenke til kommentar
Vet du noe om oppløsningen på skjermene?

Hvis du kan tyde hva som står til høyre på dette bildet, så kan du se oppløsningen:

 

Main display:

type: TFT

colours: 262 144 (muligens)

res: 240x320 (vill gjetting, men det kan se ut som det står 240)

 

Det ser også ut som at telefonen skal få en ytter skjerm, optisk zoom, 3 megapiksels kamera, videomulighet (mp4), 3D-JAVA (etter hva jeg tror jeg kan tyde fra bildet)...

Endret av ^Cartman^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...