Gå til innhold

Bra trådløs "lett" spillmus?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv Microsoft Wireless Optical 2.0 mus, den er rød. :p Men det er ei knallgod mus, som jeg aldri har hatt noe problemer med. Har vel hatt den i nærmere seks måneder nå, men enda ikke skiftet batteri. Kan brukes på både usb og den gode gammeldagse mus-porten. Og ja, den er optisk, heldigvis. Mottakeren kan ligge på badet, alikevel fungerer musa perfekt.

Jeg betalte 449,- for den på Elkjøp.

Har spilt alt av spill, MOHAA, Half-Life 1 og 2, Generals, Unreal Tournament 2003 osv osv. Ingen problemer.

 

Kan bare beskrive den med ett ord: PERFEKT!

Lenke til kommentar
Hvilke batterier bruker du i mx1000???

Store/små?? bruker litt for store i mx700 å jeg tror det er derfor den er så tung!

Det er innebygde batterier i mx 1000 , det følger med en lade stasjon til den :)

den veier ca 164 g ,mens mx 700 veier 174 g

Så de er i realtiteten ca dobbelt så tung som Razer sin, men på en annen side så er ikke den er ikke trådløs da.

Det ligger også en test på

 

Hardware

Lenke til kommentar

Har hatt trådløs mus i fire år nå å har ikke tenkt å bytte til trådmus!

Trådløs har sinnsykt mange fordeler å er et must for meg i værtfall!

Synes mx serien har vært sinnsykt brae muser men de er litt for tunge, da de bruker slike store batterier i forhold til hva mange andre muser bruker!:(

Har lyst til og bytte men hvis mx 1000 er nesten like tung som min mx 700 så gidder jeg jo seff ikke å bytte!

Vil ha en lettere mus! vet at det finnes da jeg har prøvd en for en stund siden! husker bare ikke hvilken det var..:(

Vil jo også at musen skal være proff å dyr da dyre ting som oftes er best! helst opp i 800kr!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...