Gå til innhold

Kabinett, hvilke bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Tenkte mitt gamle Aopen HX08 kabinett skulle få ta kvelden, men lurer på hva slags kabinett jeg burde velge, har sett på flere, men klarer ikke bestemme meg.

Jeg leter etter et kabinett som gir god luftgjennomstrømning, har plass nok til 4 harddisker og 2 cdrom og samtidig ikke koster skjorten. Er også mulig jeg skal annskaffe meg et vannkjølingsett etterhvert, så det bør ha litt plass til det også..

 

Så hvis noen kommer med noen anbefalinger så tas det imot med takk! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chieftec kabinett er nok veien å gå. Hvis du ser på komplett.no så finner du mange forskjellige typer (medi og full tower løsninger) samt flere forskjellige farger. Medi-towerene koster ifra 890,- inkludert 340 w strømforsyning.

 

Disse towerene er meget gode, smart og gjennomtenkt konstruert og derfor veldig populære. Det er mange på dette forumet som eier et chieftec kabinett.

Kabinettet har avtakbar sidedør, god plass,

 

Et tips, for 450,- kr får du et støydempningssett til Chieftec. (microplex.no) Dette er spesielle støydempingsplater som gjør at du kan dempe evnt vifte og resonans støy i kabinettet. Du får også kjøpt flere "case-mod" ting, som f.eks sidedør med vifte og vindu etc etc.

 

Du synes kanskje 900 kr er mye for et kabinett? husk at kabinettet vil vare deg igjennom flere pc'er hvis du tar vare på det. I lengden å sparer du på å kjøpe et kvalitets kabinett

Lenke til kommentar

Hei! Jeg skal hjelpe deg å velge! Du har bare ET riktig valg, og det er LIAN LI sine kabinetter! Kan jeg komme med et forslag? Sjekk DENNE linken du, så har du bestemt deg en gang for alltid! :wink: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC65USB Og saken er at LIAN LI kabinetter er markedets råeste. De har mega bra plass, har hånd-skruer, laget av ultra-lett aluminium (sort eller sølv-pusset farge - dødspentt!) og i det hele tatt, dette er kabinettet fremfor alle! Prisen er høyere enn de "andre" kabinettene, men det er verdt det. For nå om dagen velger jo folk kabinett akkurat som de velger bil. Utseende har mye å si! Også det på innsiden. Og dette kabinettet kommer til å VARE LENGE! Du vil ikke bytte det ut om 1 år liksom! Dette er de peneste kabinettene, letteste, mest solide, best kvalitet.... Prisen er deretter!;) Så, lykke til med Ditt nye LIAN LI kabinett!

 

Mvh.

Thomas

Lenke til kommentar

LIAN LI er nok MYE bedre enn Chieftec. "Ferrari mot Skoda" !!! :wink: Chieftec er sikkert et helt ok kabinett det, men for de som vil ha det RÅESTE (Ferrari) så er LIAN LI det rette valg! D ajeg mottok mitt LIAN LI kabinett (PC65USB heter det... svart, med plexi glass i side døren;) ble jeg overrasket da det så ENDA penere ut i virkeligheten! De tekniske spesifikasjonene er også utrolig bra! 3xvifter, støvfiler osv. LIAN LI er best! :wink:

 

Mvh.

Thomas

Lenke til kommentar

Hvis det er plass og god lufting du er ute etter så er det vel Chieftec Dragon, hullsag og blikksaks som er det eneste rette!

Her ser du mitt:

AMD1900skraaforfra.jpg

AMD1900skraabakfra.jpg

Modifikasjoner:

Flyttet strømforsyningen så langt opp som mulig.

Boret hull til 2X120mm vifter i bunn.

Boret ut fire popnagler og klipt av etasjeskiller for bedre plass/luftgjennomgang.

Satt på et kobberbeslag med en 120mm vifte under strømforsyningen.

 

 

_________________

pc.gif

[RCG]Balthazar

 

[Edit: Bildelink]

 

 

[ Denne Melding var redigert av: [RCG]Balthazar på 2002-06-16 14:08 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...