Gå til innhold

Tips til ny flashbasert mp3 spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk for svar!

 

menne..

kunne godt tenkt meg noen tips..orker ikke leite gjennom alle :) (slappe meg)

 

så på den sonyen din..ganske slick..menne..hadde vært sinnsykt greit

å hatt en som man bare kunne hive rett i usben, og så virka den.

 

flere tips? :)

Lenke til kommentar
har sett litt på to stykker. tror jeg skal gå for 1gb.

Enox EMX

Jens of Sweden MP-400

 

fordeler/ulemper med noen av disse?

 

legger merke til at begge er driverløse (fra nyere enn win98se).

Siden vi er forhandler av Enox EMX-830 så skal jeg ikke si noe om kvalitetsforskjeller, men heller si noe om spesifikasjonene.

 

De har faktisk ganske like spesifikasjoner. Begge er driverløse og har USB 2.0, radio, diktafon, SRS WOW lydoptimalisering, 20 timer spilletid, 2x10mW utgangseffekt og så spiller de både MP3-, WMA- og OGG-filer.

 

Fordelen med JoS MP-400 fremfor Enox EMX-830 er at MP-400 har OLED-skjerm mens Enox EMX-830 har LCD-skjerm.

 

Fordelen med EMX-830 er at den koster kr 634,- mindre for 1Gb versjonen enn MP-400 (basert på laveste priser på prisguide.no) og så er den mindre: 53x22x22 mm mot 63,6x27x15,7 mm. Vekten er den samme: 34 gram.

 

Hilsen Jarle

Endret av bluero.no
Lenke til kommentar
..og fordelen med OLED-skjerm er?

bruker mindre batteri? blir vanskeligere ødelagt (mot døde pixler i lcd-skjerm)?

 

hvordan er ørepluggene i forhold til hverandre?

 

takker for svar!

Fordelen med OLED er at teksten blir skarpere og så skal den også bruke mindre batteri, men hvor mye det er snakk om vet jeg ikke. Uansett så er jo batteritiden lik på disse to spillerene.

 

Ørepluggene er det vanskelig å si noe om siden jeg ikke har testet MP-400 sine, men generelt sett så er ikke øreplugger som følger med mp3-spillere noe særlig bra og spesielt på bass. Det finnes mange diskusjonstråder her på forumet som diskuterer øre-/hodetelefoner og plugger. Gjengangerene som anbefales til bærbare lydenheter er Koss sine produkter: PortaPro, SportaPro og the Plug, samt Sennheiser sine PX100 og PX200.

 

Hilsen Jarle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...