Edstro Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Hei letter etter et reinskaps programm med faktura. Noe lignenes som unimico vis noe har hørt om det... Et programm der eg kan slå inn varer. Pris på varen osv... nesten som en kasse Eg vil gjerne ha freeware vis der finnes det. Vis ikke så vil eg ha anbefallinger til va dere hadde gått for! ??
p@ge Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 ser på Free Account: http://www.freeaccountingsoftware.net/Feature.aspx hentet fra digi's nettjuveler: http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002614
Bruun Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Stilig, det skal jeg prøve ut. Men er det en faktura-utskrift funksjon i dette programmet?
p@ge Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Stilig, det skal jeg prøve ut. Men er det en faktura-utskrift funksjon i dette programmet? har ikke peiling ! bruker ikke programmet selv.
Edstro Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 ser på Free Account:http://www.freeaccountingsoftware.net/Feature.aspx hentet fra digi's nettjuveler: http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002614 veldig kult programm! men er der noen som vet om det er mulig og lage ordre i dette programmet?
Bruun Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Støtte på problemer med dette programmet med èn gang når jeg skulle registerere bedriften min; Man måtte velge State/Province fra en dropp-down meny for å fullføre, men når man valgte Norway som land lå det ikke noe i den menyen.
Edstro Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 (endret) du må legge norway til menyen! det gjore eg. Endret 13. januar 2005 av eddielie30
Curtis Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Prøv også Faktura Larsen. Det er på Norsk, og helt gratis. http://www.itlarsen.no/prod_faktura.htm
Edstro Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 har lest endel nå i hjelpe filen som fulte med programmet. Der er en bruker som hetter sa= system adminstrator men eg finner ikke passordet til denne brukeren. Noen som vet hva passordet til sa er??
Edstro Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 fant det ut nå! sa er koden alså brukernavn: sa passord: sa
Bruun Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 du må legge norway til menyen! det gjore eg. Nesten, Norway lå der, måtte bare legge til Akershus Plagsomt mye reklame i programmet
Bruun Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 FakturaLarsen var et genialt og enkelt program! Det er er ikke ferdig enda tydeligvis, så det har et par småbugs i seg, men det fungerer til det man trenger det til.
Edstro Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 FakturaLarsen var et genialt og enkelt program! Det er er ikke ferdig enda tydeligvis, så det har et par småbugs i seg, men det fungerer til det man trenger det til. Helt enig med deg! Faktura larsen mangler litt menner eg.... Men det var mye enklere en free accounting Eg liker ikke når det er så veldig avansert!
Edstro Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 (endret) Eg får ikke til og slette varene eg har lakt til! Vordan gjør eg det? Alså inne på vareregister! En annen ting er jo at netto prisen må jo være den samme som bruto vis du endre netto til feks. 500 og vil ha brutto til 550 så blir brutto automatisk stilt til 500. Endret 13. januar 2005 av eddielie30
Bruun Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 vis du endre netto til feks. 500 og vil ha brutto til 550så blir brutto automatisk stilt til 500. Hva har du som momssats da?
Bruun Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Syntes varebeholdningsfunksjonen i Faktura Larsen var litt dårlig, så er det noen som vet om et gratis programmer hvor man kan holde orden på varebeholdningen?
Edstro Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Hei! FakturaLarsen var ganske bra til mitt bruk. Men eg må ha et par ting til med: * Mer en en klient * Lage Ordre * Et bedre vareregister Noen som har et prorgramm som oppfølger dette?
Bruun Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 * Et bedre vareregister Jeg skal sende en mail til han ang. dette, og håper at han han legge til funksjonene Innkjøpspris, moms i kroner, varebeholdning og Profitt pr produkt.
Goliath Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 vil anbefale Datax-serien fra Mamut. Greit nok at du må betale litt for programmet men da får du support på kjøpet. Datax er veldig enkelt å bruke.
Bruun Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 (endret) Vareregisteret er mest ment som et hurtigoppslagsregister for rask varelinjeregistrering. Har ingen planer om å utvide denne. Vil i så tilfelle bevege meg innpå områder som har med varestyring og ikke selve produksjonen av faktura å gjøre. Ser nok ikke ut til at Faktura Larsen vil ha noen mer avansert vareliste. Men som han selv skriver er det jo et Faktura program først og fremst. EDIT: Post 1700 Endret 16. januar 2005 av Thompzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå