Gå til innhold

Dette kommer i januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blåtann er også på plass, og bra er det. For skal man ringe med 7710, må man ha tilkoblet et trådløst headsett.

 

Har sagt det før, og sier det igjen. Jeg er temmelig sikker på at dette ikke stemmer. Det var bare et tidlig rykte.

 

Hvilken kilde brukte dere?

Hvis det viser seg at dere har rett bør dere likevel omformulere dere. Man kan selvfølgelig snakke med headsett som ikke er trådløst.

Lenke til kommentar
Arehei: Vi må nok beklage glippen der. Brukte en gammel nyhet som kilde, hvor dette står skrevet. Har fjernet det som står der nå, så vi ikke er med på å spre usikkerhet.

Flotters :)

 

PS: Ryktene (fra gaurav som alltid er politelig på M-R forumet) forteller at Nokia planlegger mobiler som passer med beskrivelsen, altså at man må ha bt-handset for å snakke. Pluss mange andre "provoserende" og uvanlige ting i mobilen.

Lenke til kommentar
Nei, det kan den nok ikke. Vi jobber fortsatt med testprosedyre for Hybrider, noe som ikke akkurat går så veldig fort.

Da synes jeg dere skal redigere denne teksten:

 

Alle disse modellene er ventet på markedet i løpet av måneden. Vi vil teste disse fortløpende, etterhvert som de kommer. Vi tar også forbehold om at noen modeller kan bli utsatt.

Lenke til kommentar

CX70 Emoty kan beskrives med et ord: ÆSJ!

Dette kommer aldri til å selge!

Hvem i all verden vil ha noe sånt?!

Kanskje tøft i to dager, men så er det over og ut!

Den kan da ikke bli så inmari populær.

Eller... Det sa jeg jo om 3220 også, men føler meg mer sikker på at denne flopper.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...