Gå til innhold

Apple iPod Shuffle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om den ikke har display er jeg veldig sikker på at enten Griffin eller Belkin vil komme med dette som tilleggsutstyr.

Og softwaren som skal drive dette displayet skal komme fra hvor? :ermm:

Firmware-opppdatering fra Apple. Tenker på noe i likhet med dette: http://www.audiocubes.com/images/f_sony_rmmc12elk.jpg

Og i nøyaktig hvor skal du koble i denne fjernkontrollen/displayet?

 

...

Lenke til kommentar
Mellom utgang og øre-/hodetelefoner slik som på en MD-spiller.

Da med eller uten ledning mellom fjernkontroll/display og utgang.

 

http://www.macworld.co.uk/news/index.cfm?RSS&NewsID=10607

For du trur det er laga signaler for å overføre informasjon til displayet i den pluggen? :D

Å, er det bare en enkel minijack-utgang?

Ja, faen... :blush:

 

I guess it's time for modification. :dremel:

Endret av nkrystad
Lenke til kommentar

Spilleren er Genial den i sin enkelhet, og Creative sjefen fremstår som en misunnelig fjortenåring.

 

Og jeg må understreke at jeg sikler etter Creative sin Zen spiller med Oled skjerm. Men jeg kjenner igjen gode ideer når jeg ser det.

 

Jeg tror aldri en skjerm til Shuffel vil komme, men hvis det skulle komme ville den vært plugget inn der hvor dataen kommer til og fra, USB puggen. Men den måtte da også hatt sin egen strømkilde. Om mulig kan det komme et interface i biler som gjør at shuffel får et display i bilstereo.

 

Måten shuffel på er laget er eksat slik jeg bruker min Creative muvo 4 GB. JEg har alle MP3ene min der og spiller alle i...*tromme virvel*..shuffel!!

 

Ikke alle gjør dette, men jeg tør banne på at det er utrolig mange som gjør det.

 

Og det mange av oss nerder her glemmer er at the power of the image er nok til at mange nok vil kjøpe den. Funksjoner er ikke alt..image derimot...for mange...er alt og mer til!

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...