Gå til innhold

Finnes det HK for 478 med TV-ut?

Zn00z

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en 2,4 HT-P4 liggende :D her jeg gett.. eneste jeg trenger er ett HK, stille disk og en ny CPU kjøler og vips har jeg en stille maskin jeg ;)

Altså, det skal være en stue PC (HTPC) som skulle helst vært så flat som mulig...

Har nemlig tenkt til å prøve å få CPU-ribba over kabinettet slik at varmen går rett ut i rommet :hmm:

Vi dermed ha intrigert skjermløsning, og et krav er TV ut!

Vet at 9100IGP hadde mulighet til dette, men finner ingen som selger slike... :thumbdown:

Hvor kan man få tak i et slikt HK???

Lurer også på om jeg har sett en slik AGP adamter slik at jeg kan få et liggende skjermkort :hmm: Noen som vet????

Takker hvis noen vet;) (takker uansett jeg :p)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flere av Mini-ITX-kortene har forøvrig TV-ut. Du får da ikke brukt P4'en din, men du får igjen en PC som er langt kjøligere og stillegående.

Jeg har ett "gammelt" Asus mini-ATX med sokkel 478 så det skal da gå bra det da?!

Bare å se etter andre forhandlere enn Komplett, som f.eks

dette fra MPX ;)

Skrevet
Flere av Mini-ITX-kortene har forøvrig TV-ut. Du får da ikke brukt P4'en din, men du får igjen en PC som er langt kjøligere og stillegående.

Jeg har ett "gammelt" Asus mini-ATX med sokkel 478 så det skal da gå bra det da?!

Bare å se etter andre forhandlere enn Komplett, som f.eks

dette fra MPX ;)

Jeg forstår ikke helt hva du vil frem til.

Det micro-ATX-kortet du linker til har ikke TV-ut.

Og m(icro)-ATX er ikke det samme som mini-ITX. Pr. dags dato tror jeg det kun er VIA som har mini-ITX-kort i Norge, disse er da utstyrt med VIA's egne strømgjerrige C3 eller Eden CPU'er (kan ikke skiftes ut).

Det om du allikevel vil bruke din P4 så finnes det utenlandske webshoper som fører mini-ITX-kort, men jeg er dog ikke sikker på om de har TV-ut.

Så du har tre alternativer:

- mini-ITX-kort fra VIA med TV-ut (du kan ikke bruke din P4)

- ATX- eller m-ATX-kort + PCI-riser og TV-kort eller skjerkort med TV-ut (du kan bruke din P4)

- mini-ITX-kort med socket 478 fra utlandet som har TV-ut.

De eneste hovedkortene jeg har sett med TV-ut har til nå vært mini-ITX-kort fra VIA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...