Gå til innhold

Søppel stinker


dnort

Anbefalte innlegg

Hvorfor må søppel stinke noe så helt for j****g? Like ved postkassen der jeg må hente post hver dag er det plassert en container som ikke har vært tømt på snart to uker. Da sier det vel seg selv at det stinker etter at alt søppelet har godgjort seg i temperaturer opp mot 27 grader. :sad:

 

PS: Fint at det er en egen kategori for å diskutere søppel. :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-06-12 08:48 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


PS: Fint at det er en egen kategori for å diskutere søppel. :smile:


vi tenkte på deg :smile:

 

Quote:


Den 2002-06-12 08:46, dnort skrev:

Hvorfor må søppel stinke noe så helt for j****g? Like ved postkassen der jeg må hente post hver dag er det plassert en container som ikke har vært tømt på snart to uker. Da sier det vel seg selv at det stinker etter at alt søppelet har godgjort seg i temperaturer opp mot 27 grader. :sad:


tja... kanskje fordi det _egentlig_ ikke stinker, men fordi vi forbinder det med noe som avskyr oss, så _lærer_ vi at det stinker?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-12 09:58, sjanten skrev:


tja... kanskje fordi det _egentlig_ ikke stinker, men fordi vi forbinder det med noe som avskyr oss, så _lærer_ vi at det stinker?


 

Så hvis jeg hadde forbundet søppel med data, så hadde jeg elsket lukten av søppel? :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-12 10:22, dnort skrev:

Quote:


Den 2002-06-12 10:09, dnort skrev:


Så hvis jeg hadde forbundet søppel med data, så hadde jeg elsket lukten av søppel?
:grin:


 

Æsj, når jeg tenkte over det en stund begynte jeg å like data mindre, og søppel enda mindre... :sad:

 

:lol:

 

ja, det var omtrent det. nå som du ikke liker data, kan jeg få din, eller skal søppeldiskusjonen fortsette? :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...