Gå til innhold

Har lest guide etc. Får ikke fram console ffs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey...

Jeg får ikke fram console i CS:Source. Har lest MrLee's guide... men jeg kan ikke lage noen .cfg dokumenter, prøvde å lagre i den formaten med ingenting skjer, det står f.eks autoexec.cfg <- men ikonet er den til en .txt dokument.

Kan noen hjelpe meg her? Ikonene til notisblokken vises ikke på noen av filene som er i .cfg format. Hva skal jeg gjøre for å få console til å funke fint? Har jo console når jeg starter opp CS:Source osv, men vil gjerne gjøre det på sjikkelig måte.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du lagrer dokumenter med notepad, husk å velg 'Alle Filer' nederst i 'Lagre'-boksen. så skriver du autoexec.cfg

Har du husket å lagt den til i den vanlige config.cfg? Du legger til denne linjen:

exec autoexec.cfg

(husker ikke om den ligger der fra før eller ikke)

Skrevet

Det er fordi du har slått av vanlige filendelser. Gå på Tools -> Folder Options -> View og fjern hake fra Hide extensions for known file types. Gidder ikke oversette til norsk, det klarer du vel selv. :) Ellers kan du jo kopiere config.cfg så du har to, fjerne alt som er der, og legge til bind "\" "toggleconsole". En tredje og enkleste mulighet vil jo være å legge til bind "\" "toggleconsole" i den orginale config.cfg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...