ArizarD Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Okey... Jeg får ikke fram console i CS:Source. Har lest MrLee's guide... men jeg kan ikke lage noen .cfg dokumenter, prøvde å lagre i den formaten med ingenting skjer, det står f.eks autoexec.cfg <- men ikonet er den til en .txt dokument. Kan noen hjelpe meg her? Ikonene til notisblokken vises ikke på noen av filene som er i .cfg format. Hva skal jeg gjøre for å få console til å funke fint? Har jo console når jeg starter opp CS:Source osv, men vil gjerne gjøre det på sjikkelig måte.
notorled Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Når du lagrer dokumenter med notepad, husk å velg 'Alle Filer' nederst i 'Lagre'-boksen. så skriver du autoexec.cfg Har du husket å lagt den til i den vanlige config.cfg? Du legger til denne linjen: exec autoexec.cfg (husker ikke om den ligger der fra før eller ikke)
Potetfar Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Det er fordi du har slått av vanlige filendelser. Gå på Tools -> Folder Options -> View og fjern hake fra Hide extensions for known file types. Gidder ikke oversette til norsk, det klarer du vel selv. Ellers kan du jo kopiere config.cfg så du har to, fjerne alt som er der, og legge til bind "\" "toggleconsole". En tredje og enkleste mulighet vil jo være å legge til bind "\" "toggleconsole" i den orginale config.cfg.
ArizarD Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 Hvor finner jeg den originale config.cfg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå