themystic Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Hei! Jeg har ett problem med The Sims 2. Har nettopp installert på en annen PC med denne installasjonen (og har også prøvd å avinstallere og installere igjen) og på den funker det flott. Ett bilde sier mer enn tusen ord så om du tar en titt på dette bildet forklarer nok det kanskje en hel del: Jeg har ett fungerende ATI 9200 kort som fungerer flott med alle andre spill så jeg håper det ikke er det.. Alt med directx og slikt har jeg reinstallert for å være sikker.. Jeg har googlet etter noen svar men har kommet tomhendt ut. Muligens trenger jeg noen flere ferdigheter med googling, , men jeg prøvde så godt jeg kunne. Noen tips? All hjelp blir mottatt med stor takk!
themystic Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 Virker ikke som noen andre har opplevd dette Men takk for oppmerksomheten til alle som har tatt en titt!
ExEsLayer Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Du kan prøve å oppdatere spillet! Link til patchen: Sims2 patch
themystic Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 Du kan prøve å oppdatere spillet! Link til patchen: Sims2 patch Skal prøve det Takktakk!
themystic Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 Du kan prøve å oppdatere spillet! Link til patchen: Sims2 patch Skal prøve det Takktakk! Funket dårlig gitt men takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå