Kløno Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 I det siste har det vært noen nye krav til spill. Half-life 2 krever internett og Riddick krever SP1, som dere sikkert forstår har eg ikkje noe av dette. Lurer nå å kjøpe meg et nytt spill, Vampire: The Masquerade fes. Er det noen slike maskinkrav til dette spillet??
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 I det siste har det vært noen nye krav til spill.Half-life 2 krever internett og Riddick krever SP1, som dere sikkert forstår har eg ikkje noe av dette. Lurer nå å kjøpe meg et nytt spill, Vampire: The Masquerade fes. Er det noen slike maskinkrav til dette spillet?? Hvordan klarer du å poste her på Gamer om du ikke har internett? Anyways: Spillet krever ikke noe slikt (annet enn DirectX 9.0c), men maskinkravene er: Windows 98/ME/2000/XP 1.2GHz processor 384MB RAM 3.3GB hard disk space 4x CD-ROM drive 64MB DirectX 9.0c compatible 3D accelerated graphics card DirectX 9.0c compatible 16-bit sound card DirectX 9.0c (included) Tatt fra VG.no...
Kløno Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 (endret) Er på arbeid Det sto heller ingenting om krav til SP1 på covert til Riddick. Kjøpte dette spillet, men klarte ikkje å starte det. Når eg hadde lest gjennom txt filen på DVDen såg eg at eg måtte ha SP1. Men for å være på den sikre siden spør eg no. Vil ikkje komme hjem idag og finne ut at eg ikkje kan spille det. Riddick var nedtur nok. Endret 11. januar 2005 av Kløno
Deadringer Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 dette spillet krever ikke så mye for at du skal kunne "spille" det, men om det lagger er en annen sak.
Amnio Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Går ut ifra at du mener Vampire: The Masquerade Bloodlines, og ikke Redemption: Kjører ok på gamlemaskina mi. En P3-866E med 384MB RAM, GF4MX og XP SP2. Eneste problemet er kjedelige loadingtider, bortsett fra det går det bra. Som sagt blir det utrolig kjedelig i lengden å vente et par minutter for å loade et hovedområde, for så å spille et minutt og loade i to til når du går inn i neste område. Det er dog litt tendenser til dårlig fps når mye skjer på en gang. Kjører supert på den andre maskina mi: XP2000, 768MB RAM, GF4-4600 og XP SP2. Om du kjøper Vampire: TMB, husk patchen. Det sto heller ingenting om krav til SP1 på covert til Riddick.Hvorfor laster du ikke bare ned SP2 fra Microsoft sine sider, for deretter å ta det med deg på CD hjem? Er en nedlastning på 272MB eller no. For engelsk XP: last her.
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Går ut ifra at du mener Vampire: The Masquerade Bloodlines, og ikke Redemption: Kjører ok på gamlemaskina mi. En P3-866E med 384MB RAM, GF4MX og XP SP2. Eneste problemet er kjedelige loadingtider, bortsett fra det går det bra. Som sagt blir det utrolig kjedelig i lengden å vente et par minutter for å loade et hovedområde, for så å spille et minutt og loade i to til når du går inn i neste område. Det er dog litt tendenser til dårlig fps når mye skjer på en gang. Kjører supert på den andre maskina mi: XP2000, 768MB RAM, GF4-4600 og XP SP2. Om du kjøper Vampire: TMB, husk patchen. Det sto heller ingenting om krav til SP1 på covert til Riddick.Hvorfor laster du ikke bare ned SP2 fra Microsoft sine sider, for deretter å ta det med deg på CD hjem? Er en nedlastning på 272MB eller no. For engelsk XP: last her. Tror ikke det går an. Oppdateringene lagres jo som den ferdig-installerte pakken, og ikke som ei setup fil.
Amnio Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 [iC,11/01/2005 : 20:59] Det sto heller ingenting om krav til SP1 på covert til Riddick.Hvorfor laster du ikke bare ned SP2 fra Microsoft sine sider, for deretter å ta det med deg på CD hjem? Er en nedlastning på 272MB eller no. For engelsk XP: last her. Tror ikke det går an. Oppdateringene lagres jo som den ferdig-installerte pakken, og ikke som ei setup fil. Har selv lastet ned "WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe" (har engelsk XP), den inneholder alle de forskjellige sikkerhetsoppdateringene som har kommet ut før, så samme om du har noen oppdateringer, alle, eller ingen fra før, så vil den uansett kunne installere SP2 på hvilken som helst XP maskin. Så hvis du nettopp har formatert kan du hive inn SP2 direkte uten å måtte risikere å få virus på 4minutter* om du kobler deg opp på internett for å skaffe oppdateringene. Skjønner ikke helt hva du vil fram til. Såfremt du laster ned pakken og ikke kun de oppdateringene du trenger (via windowsupdate), så kan du ta den med deg hvor du vil for deretter oppdatere. *Ja, upatcha XP får virus på null tid om du kobler deg opp mot nettet.
whaley Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Jeg har en Dell Inspiron 8600c med 1.7 pentium M cpu, 1024 ram og ati 9600 PRO 128 mb skjermkort. Noen som vet om dette spillet lar seg spille på min bærbar? Fps shooters egner seg vel kanskje dårlig på bærbar uansett specs på den bærbare?
Kløno Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 Har SP1 og SP2 på CD men, eg har en XP med en "invalid CD-key" Og eg tør ikkje skifte kode sjøl. Redd for at C: katalogen skal rakne helt. Derfor..
Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Jeg har en Dell Inspiron 8600c med 1.7 pentium M cpu, 1024 ram og ati 9600 PRO 128 mb skjermkort. Noen som vet om dette spillet lar seg spille på min bærbar? jøss, da det går. men sjansen for at det lagger her å der er stor. gjør det hos meg også, men det er ikke plagsomt. er et veldig bra rpg spill! et av de beste jeg har prøvd! Fps shooters egner seg vel kanskje dårlig på bærbar uansett specs på den bærbare? dette er ikke en fps! det er mer rpg
Amnio Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Jeg vil tro spillet kjører utmerket på den bærbare du nevner Whaley. Skulle strengt tatt ikke være et problem å kjøre det på den maskina, bare sammenlign specs med den andre maskina mi jeg nevnte tidligere i tråden. (XP2000+, 768MB RAM, G4-4600) Fps shooters egner seg vel kanskje dårlig på bærbar uansett specs på den bærbare? dette er ikke en fps! det er mer rpg Helt enig med Headcleaver her. Hvis du skaffer deg V:TMB i trua på at det er en fps vil du bli skuffa*. Dette er først og fremst en rpg og absolutt en av de beste i nyere tid. *Det spillet har fått mest pes for er kampsystemet. Endret 13. januar 2005 av Amnio
Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Helt enig med Headcleaver her. Hvis du skaffer deg V:TMB i trua på at det er en fps vil du bli skuffa* jepp. man kan se som på en fps men det er fortsatt en rpg. den beste som er designa til moderne tid og ikke middelalder. *Det spillet har fått mest pes for er kampsystemet. ja, noe jeg syntes er rart! folk tåler litt vel mye, men syntes ikke det er noe feil med kampsystemet. Endret 13. januar 2005 av headcleaver
whaley Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Er klar over at det er et RPG spill og ikke FPS shooter, men det har vel FPS element i seg.. var vel mer det jeg mente
Chamer Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 jeg har lagt inn spillet og oppdateringen. men likevell vil ikke spillet funke skikkelig. jeg får svart skjerm, mens lyden kommer. noen som har peiling på hva dette kan komme av? og hvordan jeg kan fikse det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå