pcp160 Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Villmink Skrevet 26/03/2005 : 11:08 Man kan se i speilene ved å bruke "look left" og "look right" Ok, takk for det tipset, da forsøker jeg og tilordne to knapper på rattet til det. Ser også at det er noe som heter virituelt speil, men det er "grået ut" i min demo, så det får vente noen dager, til jeg får fullversonen. Ser ikke helt hvorfor det skulle være noe mål å kjøre uten bruk av speil. Det er jo greit å vite hva som skjer på siden og bak sin egen bil. I mange situasjoner er det helt elementært å bruke speiler. He he, nei det var ikke så seriøst ment, jeg er helt avhengig av å se speil i spill, som i virkeligheten. Hva jeg mente var at trøkket bakfra forhåpentligvis vil bli noe mindre i takt med at mine kjøreferdigheter øker..
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hei. Vurderer å kjøpe enten Gtr eller Brothers in Arms. Kva ville dere ha valgt?
MKej Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 Jeg har kjøpt begge hvis du har ratt og pedaler bør du gå før GTR( ikke så gøy med tastaturet) hvis ikke gå før Brothers In Arms
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Okey. Har kun tastatur så då blir vel kanskje Brothers in Arms eit bedre valg. Eigentlig er vel Ratt og pedaler eit must i dette spillet.
Aasgaard Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Rudskogen finnes for gratisbilsimmen Racer. Ganske underholdende bane. Sist jeg sjekket Racer var det slettes ikke Rudskogen, men Ruudskogen (annen og såvidt jeg vet fiktiv bane) som fantes for nedlasting. Dessverre.
siemensboy Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Detta er ikke noe å diskutere, dere vet jo at gt4 er mye bedre xD Men det kan bli bra! :!:
Finzac Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) Rudskogen finnes for gratisbilsimmen Racer. Ganske underholdende bane. Sist jeg sjekket Racer var det slettes ikke Rudskogen, men Ruudskogen (annen og såvidt jeg vet fiktiv bane) som fantes for nedlasting. Dessverre. Rudskogen finnes til GPL. Passer perfekt til 65-modden. Det er forresten mulig å kjøre Arctic Circle Raceway (Mo i Rana) i GTR, konvertert fra SCGT (laget av Tommy Rustad?). Forrykende bane å kjøre! Kan lastes ned fra www.bhmotorsports.com. Endret 9. april 2005 av EvilHomer
ronnyaa Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) Dere som kjører litt GTR aktivt, har vel registrert dere for å få oversikt over handicapet ? Her er mitt : Registrer dere på : http://www.schuerkamp.de/zope/gtrank Last opp career filen, og dere kan sammenlikne deres rundetider mot personer over hele verden. Handicapet regnes ut fra hvor mange sekunder man er før/etter "benchmark" testen til simbin. Pr. idag er jeg 25.596 sekunder etter simbin benchmarken, men regner med at jeg skal hente meg inn nærmere etterhvert. Er det noen spørsmål er det bare å lese på siden jeg linket til, eller spørre i denne tråden. Edit: Her er mine rundetider : http://www.schuerkamp.de/zope/gtrank/viewO...s?user_id=20301 Kan samtidig nevne at jeg bare har kjørt noen prøverunder med gt biler, så de tidene er ikke mye å skryte av Endret 9. april 2005 av ronnyaa
MKej Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 Rudskogen finnes for gratisbilsimmen Racer. Ganske underholdende bane. Sist jeg sjekket Racer var det slettes ikke Rudskogen, men Ruudskogen (annen og såvidt jeg vet fiktiv bane) som fantes for nedlasting. Dessverre. Rudskogen finnes til GPL. Passer perfekt til 65-modden. Det er forresten mulig å kjøre Arctic Circle Raceway (Mo i Rana) i GTR, konvertert fra SCGT (laget av Tommy Rustad?). Forrykende bane å kjøre! Kan lastes ned fra www.bhmotorsports.com. Utrolig artig og kjøre på en bane, jeg har vært på selv
wim Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Rudskogen finnes ikke til Racer, men det finnes en bane som heter Carlswood. Den er basert på den svenske banen som heter Karlskoga, og den er så å si IDENTISK med Rudskogen
wim Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Detta er ikke noe å diskutere, dere vet jo at gt4 er mye bedre xDMen det kan bli bra! :!: Var det en spøk? GT4 er ett sinnykt bra bilspill, men GTR er en heftig racing simulator
Alt-Ctrl Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Detta er ikke noe å diskutere, dere vet jo at gt4 er mye bedre xD Bedre på hva?
MKej Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Hva er din favoritt bil på GTR og hvorfor? min er lamborgini, synes at det er den har fettest lyd
pcp160 Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 MKej Skrevet 07/05/2005 : 20:02 Hva er din favoritt bil på GTR og hvorfor? min er lamborgini, synes at det er den har fettest lyd Tror dette spørsmålet var i en annen tråd her et eller annet sted, men svarer gjerne igjen jeg Min favoritt er F555 Maranello, mest fordi den er et skikkelig villdyr, som ikke tilgir en eneste liten feil. Liker den eksplosive effektkurven i motoren, lyden, og at den rett og slett er jævlig vanskelig og skummel å kjøre . Ferrarien er nok også den potensielt raskeste bilen, selv om det så langt ikke ser ut til at jeg har helt hva som trengs for å få til det i praksis. Skulle jeg kjørt lange løp, som jo er hva gtr egentlig handler om, tror jeg Saleen er favoritten, også den har bra med power, jevn og trygg effektkurve, stablil og "lettkjørt", men kanskje litt vel tung...
Jan-Inge Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 (endret) Min favoritt nå er faktisk en Addon bil. BMW M3. Fantastisk å kjøre. Nå har ikke jeg lest hele tråden noe man burde men har dere sett denne siden med addon baner? Mye flott der: http://frank.f4.free.fr/addons%20Circuits.htm Enda en side: ftp://underweb.serveftp.com/Circuits%20-%20Tracks/ Edit: Her finner du BMW'en http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=200542 (må nok registrere deg før du får lastet den ned) Endret 8. mai 2005 av Jan-Inge
wim Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Saleen er faktisk en håpløs bil å bruke under endurance løp, ettersom den spiser dekk så krever den flere pitstops enn de andre. Min favorittbil til vanlig leking er Lamboen, den har en fantastisk handling. Lister er også veldig digg å kjøre, dessuten er den ekstremt dekk log drivstoffsgjerrig, og kan klare holde seg på banen lenger enn de andre bilene pr stint. Når det gjelder NGT er det ingen tvil, Porsche GT3-rs er suveren.
pcp160 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 wim Skrevet 10/05/2005 : 13:04 Saleen er faktisk en håpløs bil å bruke under endurance løp, ettersom den spiser dekk så krever den flere pitstops enn de andre. Ok, det er jo greit å vite, jeg har ikke kjørt nok til å ha funnet ut av slike ting enda jeg da. Men har sett at den veier ca 100 Kg mer enn de andre, så det har kanskje noe med det å gjøre.
pcp160 Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Her er en veldig fin add-on bane for GTR. Veldig morsom å kjøre på og grafikken er av de beste add-on jeg har sett så langt. kan lastes ned fra; Imola 94 Kan se noen bilder og tilbakemeldinger her; rscnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå