Take Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Noen som vet om det er noen sider hvor det ligger bilder av xbox 2 el pl3. evt bilder av den nye grafikken?????
Skateee Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 www.itavisen.no hadde visst 1 bilde. Tror ikke det har kommet flere. Men kanskje på neste E3 messe?
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 EA har gitt ut to bilder; ett fra et bilspill og et fra amerikansk fotball. Ingen av bildene er fra selve "gameplayet", men sannsynligvis fra cutscenes eller intro-videoer.
Sir_cruz Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 unrealengine3 bildene da ? er ikke det xbox ? eller var det pc ?
TCi Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Unreal 3 er først og fremst for PC... Det finnes ingen bilder av neste x-box spill eller på noe av de andre nye konsollene. Bildene som ble lansert er bare slik de tror/mener grafikken vil bli. Selv tviler jeg... men håper jeg tar feil da
Neptun_ Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 EA har gitt ut to bilder; ett fra et bilspill og et fra amerikansk fotball. Ingen av bildene er fra selve "gameplayet", men sannsynligvis fra cutscenes eller intro-videoer. Irriterende på spill "Å sjekk den grafikken(!)", men så viser det seg at det er fra cutscenes eller intro-videoer. Heldigvis går jeg ikke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå