Gå til innhold

Alvorlige oppstartproblemer i windows


Count

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste denne tråden, for jeg vet ikke hva problemet er..

 

Jeg frakta PC'en min i bil ca 25 mil, flytting etter juleferie, satte sammen alt da jeg kom fram, for deretter å få en totalt svart skjerm.

Gikk ei lita stund, tok ut skjermkortet, satte det inn igjen. Alt funket fint.

Har hatt noen problemer med windows ei stund så jeg bestemte meg for å formatere systemdisken og installere det på nytt, joda, funket fint. Installerte alt av drivere og mikk makk, restartet et par ganger uten problemer. Så, etter den fjerde restarten kom problemet. Bootesekvensen gikk som vanlig, windowslogoen kom opp, ble borte et sekund, kom opp igjen i to sekund, og så gikk skjermen i hvilemodus. Prøvde igjen, akkurat det samme.

Fant ut at jeg skulle prøve å installere windows enda en gang, det gikk fint, lastet ned alle oppdateringer, drivere og annet mikk makk igjen.. rebootet bare en gang, ja, gikk jo bra det her tenkte jeg. Satte på en film som jeg og kjæresten så på. Slo av pc'en for kvelden, skulle stå opp og sjekke epost i dag tidlig, bom... Samme oppstartproblemet.

Er det noen som skjønner hva som skjer??

Begynner å bli mektig lei dette PC-styret, ser ut til å leve sitt eget liv...

 

Forresten PC'en min:

Abit IC7-MAX3

Pentium 4 3,06 GHz

36,7 Gb Raptor disk

Radeon 9600 XT

vanlig drittram

Audigy2 lydkort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...