bentrik Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 (endret) Hei Jeg leter og leter og leter. Skal ha meg et grafikkort til min Shuttle SB81P, da onboard grafikkortet ikke duger lenger.. Men jeg vil ha det nå!!! ikke om en måned. Noen som vet hvor jeg kan finne et X800 / X850 PRO/XT/XT PE -og helst VIVO? Jeg vil selvfølgelig ha "value for money" og kan rive i opp mot 4500,- for et XT kort. Noen som har peil? -Bentrik- :Edit- Det kan kun ta opp en slottplass. Ser at en del tar opp to, men det er noe trangt i kabinetet mitt... Endret 10. januar 2005 av bentrik
fredriku Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Altså, regner med det er PCI-express du har..? Uansett, så har Komplett.no et erstatningskort fra leverandør under demovarer, X800pro, da riktignok ikke Vivo.. I alle fall ikke opplyst. Koster deg 3250 Og vær så snill, sjekk rundt på de forskjellige netshopene først. Netshop har og et X800pro inne til redusert pris..
bentrik Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 (endret) Glemte netshop gitt Jeg vil ha et VIVO kort, iallefall om jeg skal gå for et PRO. -Men Powercolor Radeon X800XT 256MB DDR3 PCIe på NetShop til 4 250 er vel et greit kjøp? Det er PCI-e slot jeg må ha, ja. -Bentrik- Edit: Frederiko: -Men kan ikke finne noe X800 pro vivo pci-e på NetShop. Hverken med eller uten redusert pris... Endret 10. januar 2005 av bentrik
fredriku Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Glemte netshop gitt Jeg vil ha et VIVO kort, iallefall om jeg skal gå for et PRO. -Men Powercolor Radeon X800XT 256MB DDR3 PCIe på NetShop til 4 250 er vel et greit kjøp? Det er PCI-e slot jeg må ha, ja. -Bentrik- Det er et veldig greit kjøp. leste ikke hele topic istad skjønner du, ang PCI-e Men PCutstyr.no får inn X800XL i slutten av januar, koster under 4000. Dette skal visstnok yte bedre enn X800XT..? Eller i alle fall X800pro.. Tror det har lavere klokkefrekvenser enn XT bare... Uansett, ser ellers ut som om du må vente til slutten av januar/begynnelsen av februar for å få deg et slikt kort.. Lykke til!
bentrik Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Det var i grunn det jeg har sett tendensen av.. Jeg tror jeg river i et X800 XT VIVO. Har ventet lenge nok. Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå