WarpX Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Er Gnome Mage og valgte Mining + Engineering... vet ikke helt hvordan dette går. Noe sier meg at jeg heller burde valgt Tailor + noe annet, men så at man fikk "15 skill bonus to Engineering" som Gnome. Dårlig valg som Mage, eller...? Kan jeg utnytte Engineering-duppeditter fullt ut som Mage? Hva med salg? Det går ikke an å endre primary professions, orker ikke å starte helt fra begynnelsen av med ny char.
Bamse_ Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Som mage er vel tailoring og firstaid ganske ok tror jeg... Jeg klarte meg i hvertfall fint med det på min undead mage
M@R7!N Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Tailoring + Skinning + First aid hadde funket fint
uberhunter Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Bare så dere vet det så kan dere ha First Aid, Fishing og Cooking utenom to andre... Ville selv valgt Enchanting og Tailoring i og med at du ikke trenger noe skill til å skaffe materialer til det (Skinning til Leatherworking eller Mining til Blacksmithing/Engineering)... Dessuten så er enchanting en jævlig bra måte å tjene penger på når du er level 40+, koster mye å lære opp men du kommer til å tjene mye på det.
Bamse_ Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Så First Aid, Fishing og Coocking er uavhengig av de andre professionsene?? Trodde man kun kunne ha to, og dermed basta?
uberhunter Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Du kan ha to primary professions og så mange secondary du vil. Fishing, Cooking og First Aid er secondary professions, og resten er primary.
avtrekkeren Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Dessuten kan man unlearne primary professions også - trykk K for å gå til skillmenyen, velg skillen og klikk en plass på den siden for å unlearne... Ikke så vanskelig å få øye på
OscarWoHA Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 På min Gnome Mage valgte jeg Tailoring + Enchanting, som uberhunter. Funker bra det.
Ingar123 Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 tror herablism og alchemy er bra for en mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå