Gå til innhold

En del spørsmål.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg vet at jeg spør om mange ting som sikkert er besvart 100vis av ganger...

men jeg har litt dårlig tid, så derfor har jeg ikke tid til å søke.

 

Vet at noen ikke takler dette, men dem kan bare holde kjeft eller stikke å leke i trafikken!

 

1. Man velger jo server man skal spille på. Men hva er de forskjellige tingene? PvP osv?

 

2. Hvis man velger en server, så lurer jeg på om man kan skippe over til en annen.For da er det veldig greit om man skal treffe en venn der.

 

3. Hvilken "class" er vanligst? Hvilken har flest %? Fordi jeg foretrekker å ha en som ikke så mange er. Spilte priest i beta'en, og trivdes.

 

4. Er det virkelig en dato på når det kommer? Eller bare før mars?

 

5. Hvor mye vil det koste? Billigere om man bestiller for 1 år?

 

6. Man må kjøpe spillet? Ikke gratis å laste om man regger seg for et år?

 

7. Hvorfor kriger ikke de 2 øyene? Husker jeg stakk over til den andre, men ingen prøvde drepe meg. Er dem ikke satt opp som fiender?

 

8. Finnes det mye server-events? Der folk arrangere fiskekonkuranser, race og sånt?

 

Fint om noen svarte på ett eller flere spørsmål :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang PVP så les stickyen om det.

Du kan ikke dra fra server til server med ckaracterene.

Ut i fra polske utgivere kan det hende det kommer 11. februar.

ca 90 kroner i mnd om man bestiller for 6 mnd som er det meste.

Les warcraftstory på worldofwarcraft.com, Horde bor på begge øyer og det gjør alliance også.

 

Håper dette var til litt hjelp!

Lenke til kommentar

1. Man velger jo server man skal spille på. Men hva er de forskjellige tingene? PvP osv?

Følgende tråd er vel relativt oppdatert på dette området:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=339546

 

2. Hvis man velger en server, så lurer jeg på om man kan skippe over til en annen.For da er det veldig greit om man skal treffe en venn der.

Du kan velge og vrake så mye du vil mellom de forskjellige serverene, men du kan ikke flytte en character fra en server til en annen. Så om du velger ny server, må du mekke ny character.

 

3. Hvilken "class" er vanligst? Hvilken har flest %? Fordi jeg foretrekker å ha en som ikke så mange er. Spilte priest i beta'en, og trivdes.

Det er vel stort sett mange folk på hver eneste class :) Såpass mange folk som spiller at det sjelden blir manko i noen spesiell klasse, tror jeg.. har ikke sett noen statistikker for å backe opp dette, men.. tipper det går greit uansett hva du velger.

 

4. Er det virkelig en dato på når det kommer? Eller bare før mars?

Nei, det har ikke kommet en offisiell utgivelsesdato enda.

 

5. Hvor mye vil det koste? Billigere om man bestiller for 1 år?

Sikkert på linje med de fleste andre MMORPGs - altså rundt $12-13 i mnd. Vet ikke hva dollarkursen ligger på, men det blir under 100 kroner =)

 

7. Hvorfor kriger ikke de 2 øyene? Husker jeg stakk over til den andre, men ingen prøvde drepe meg. Er dem ikke satt opp som fiender?

Kommer an på A) hvilken server du spiller på (pvp/pve/rp, se linken i punkt 1) og B) hvilke land du drar til. Det er ikke automatisk slik at alle på kontinent 1 er fiender med alle på kontinent 2. Det er litt blandet hvem som "eiger" spesifikke landområder.

Lenke til kommentar

På nummer 3 tror jeg Xoduz tar grundig feil, har spilt US siden release (er L43), og kjørte nå nettopp en Census på serveren min (Warsong, 17k spillere, måten censusen blir utført er at et program kjørere /who for alle levlene, og legger sammen alles raser/classes og gir en god statistikk) Legg merke til at denne gjelder KUN for alliance, men blidet er ganske likt hos Horde bare med Shaman istedet for Paladin:

 

Druid: 7 %

Hunter: 15 %

Mage: 10 %

Priest: 8 %

Rogue: 19 %

Warlock: 6 %

Warrior: 11 %

Paladin: 20 %

 

For morro skyld, raser også:

 

Night Elf: 36 %

Human: 37 %

Dwarf: 14 %

Gnome: 10 %

 

Som du ser er det manko på prester, så det er en klasse du trygt kan velge.

Lenke til kommentar

6. Du må kjøpe spillet, for Blizzardhar jo tenkt å tjene litt på dette Prosjektet de kaller WoW

 

*halvies offtopic/gjetting* I FB trur jeg ikke fordelingen er som i Usa, for det er sykt mye gnomer og annenhver av dem er jo Warlock (noe jeg selv er og).

 

Trur det er veldig tilfeldig, men night elf er ikke noe å satse på om man vil være en minjoritet(sikkert gramatikkfeil). *slutt*

 

4. Et polskselskap som "trykker" spillet ned på dvd/cd har sagt 11.februar. Og det er ikke første gangen de har kommet med slik informasjon, som har stemt bra i andre anledninger, men Blizzard er et sært eget tilfelle da.

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...