Gå til innhold

Abb. m/ bedre priser enn dette?


Anbefalte innlegg

Som alle sikkert vet så har Telenor ringkontant tilbud slik at du betaler 500 kr, og får 1000 kr i ringetid. Det jeg lurte på er om det finst abonnement som har bedre priser enn dette? Tenkte jeg skulle kjøpe 5 slike ringkontant kort og lade opp mobilen viss ikke.

 

Djuice kontant (delt på 2) Kjøp for 500 kr og få 1000 kr!

 

Månedspris.........................0,000

Minuttpris mobil...................0,995

Minuttpris fasttelefon............1,995 (litt dyrt, men ringer ALLTID mobil)

SMS...................................0,345

MMS...................................1,250

Startpris.............................0,295

 

 

Any1 ? Finst det noe bedre? hvilket abonnement har dere? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk en ting først. Dette er _tilbud_. Når tilbudet er over, så er kontantkort djuice skitdyrt.

 

Men om du kjøper disse kortene, så husk på å bruk de med en gang, da så vidt jeg vet lader kun for 500,- etter kampanjeperioden.

 

Når det gjelder billigere "kontantkort" så er www.talkmore.no en sterk konkurrent. De er billigere på samtaler og websurfing (gprs), men har dyrere startavgift og litt dyrere smspris.

 

For en som ringer et par minutter per samtale, vil talkmore være billigst, men for en med masse korte samtaler, så vil dette tilbudet fra telenor være billigst.

Lenke til kommentar
Husk en ting først. Dette er _tilbud_. Når tilbudet er over, så er kontantkort djuice skitdyrt.

 

Når det gjelder billigere "kontantkort" så er www.talkmore.no en sterk konkurrent. De er billigere på samtaler og websurfing (gprs), men har dyrere startavgift og litt dyrere smspris.

Litt dyrere SMS pris? 9 øre pr. melding er mye, og du må ringe over 2 min for at TalkMore skal være billigere til mobil, og sikkert endel flere minutter skal du spare inn på det du bruker på SMS.

 

Tror få kan være billigere enn kontantkortene til Telenor med denne kampanjen, men man må jo se tanken bak også! De ønsker å få små-operatørene bort for så å heve prisene...

Lenke til kommentar

Om jeg skal velge operatør, så velger jeg heller en med fast lav pris, enn en som kjører 50% rabatt og så akkurat er hakket billigere en stund. Etterpå blir det dyrt.

 

Også er det noe med dette om david mot goliat..de fleste holder jo med david :).

 

Men ja, om man bare sender sms og ringer svært lite, så er telenor sitt tilbud billigst - for nå.

Lenke til kommentar

bruker seff ikke djuice kontant utenom tilbudet... planen er jo å kjøpe så pass at jeg klarer meg hele året, og da kommer sikkert samme tilbudet tilbake / eventuelt andre og bedre abb. tilbud fra andre konkurrenter.

 

men uansett så er ikke talkmore aktuelt da det ikke bruker telenor sitt nett :( ...befinner meg endel på bygda der det er dårlig dekning med netcom..

 

sender mest sms ja, men ringer også en god del til mobil (korte samtaler), og pittelitt mms..

 

Er vel ingen abb. som slår mms prisen? 1,25 ? ikke dårlig det.... !

 

hvordan er chess med priser?

Lenke til kommentar
Husk en ting først. Dette er _tilbud_. Når tilbudet er over, så er kontantkort djuice skitdyrt.

Dyrt å ringe med ja, men når den nye GPRS prisen trer i kraft 01.02 så er det ikke mange som slår den tror jeg. Da blir det maks pris på kr 30.- per dag. Er du heldig å ha EDGE eller UMTS dekning så kan du altså surfe på grei hastighet i 24 timer for 30 flis..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...