Kengurupølse Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg står nå foran siste bestilling av deler før jeg begynner å bygge. Nå trenger jeg bare PSU, DVD brenner, ekstra vifte og det mest kontroversielle: Skjermkort!!! I Hardware.no's anbefaling for over et år siden mente de at med x800pro fikk du mest for pengene, med en pris på 3500,-. Men nå da x800xt kommer på 3675,-, blir jeg VELDIG fristet. Jeg har råd, men det er bare så skremmende å se på handlekurvens pris fly i været på den måten med én vare. Skal jeg? Eller skal jeg ikke? ...eller... skal jeg? ER det en rimelig pris? Kengurupølse
MacManus Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Hvorfor ikke gå for 6800GT til 3300kr? Men hvis du kan få et XT kort til ca 3700kr er det ikke noe dumt valg. XT PE er jo det beste kortet på markedet for tiden. X850XT PE kommer jo snart og da vil det være det beste men nå er d det X800XT PE.
Kengurupølse Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 Det er vel heller lite som skiller XT og XT PE. Noe sier meg at pris/ytelse forholdet hos XT PE er forferdelig i forhold til XT. Men det jeg er bekymret over er at x800xt vil dumpe kolossalt i pris når 850 kommer ut. Det kommer jo selvsagt an på hvor lenge til...
owgrant Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Kjøp XT kortet, jeg kjøpte mitt for tre mnd siden for 4500 og jeg angrer ikke et sekund, den ytelses økningen dette kortet gir i forhold til et pro kort kan lett forsvare prisen.
Carnifex Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Både XT og Pro er utrolig gode kort men når prisforskjellen er såpass liten syns jeg absolutt du bør velge XT kortet om du har råd til det. Det er ganske stor ytelsesforskjell og du skal jo sikkert beholde det en stund??
simalarion Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Om du skall ha pro velg for guds skyld ev vivo kort da-så du ikke sitter igjen med 12pipes. Et 6800gt er et mye bedre kjøp en de orginale x800pro kortene (hardmoddingen gik rett til h..... for de fleste så ligg unna det)
Kengurupølse Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Skrevet 9. januar 2005 Takk for alle forslag, gutter. X800XT på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå