Gå til innhold

over 137GB (ellerderomkring)


Jonet

Anbefalte innlegg

Har akkurat satt in en 160GB disk i min 1.6 Xbox med Xenium ICE chip. Det formaterte og kopierte i en fart, men hvordan kan jeg se at den har utnyttet hele disken? Jeg valgte å ha en stor F partisjon i stedet for å dele det i F og G. EvolutionX sier at det er 129.403.191.296 ledig på F. Er dette ca 129GB? Burde ikke F være sånn ca ny HD (160GB) - original HD (8GB) = 152GB?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig. Det er M8 jeg har. Jeg må bare ta hele formateringen og kopieringen på nytt da. Et slit å få tak i disse filene. :(

På Xecuter's webside står dette:

 

X3 1959 - 1024k

X2 4983 - 256k

FlashBIOS v3.0.3 - 256k

 

Den nederste der kansje? Kan ikke si at jeg finner den noe sted.

Endret av Jonet
Lenke til kommentar

Finner ingenting. Må jeg bli medlem på en bråte skumle forum eller på annen måte bevege meg ned i underverden for å finne dette?

Ser og at det finnes noe som heter Auto-installer Delyx 1.0 og Slayer 2.6.

Slayer får jeg tak i. Vil den ha M8+_16?

Lenke til kommentar

Takk!

Fant M8+_16 (Den er inni rar fila så det holder å finne M8+)

Men det hjalp ikke. Ettersom harddisken ble formatert av chipen (Xenium ICE) før noen BIOS ble startet (hvis jeg forstår dette riktig) så skal det jo ikke være nødvendig å formatere på nytt? Eller må jeg følge denne her:

http://www.xbox-scene.com/articles/hdd-install2.php

?

 

Et par spill som jeg har på DVD har og sluttet å fungere etter at jeg byttet harddisk. Det virker som de henger når de skal lese savegame info. Jeg slettet det for et av spillene uten at det hjalp.

Lenke til kommentar
Savegamene dine ligge sansynligvis på den gamle disken da... derfor du har det problemet!

Jeg kopierte alt over på den nye disken. Brukte Xenium ICE til å kopiere.

Jeg prøvde og med slayer 2.6 uten hell. G disken blir bare 0 MB. Jeg skal se om jeg muligens ikke har fått inn M8+ BIOS'en på skikkelig vis. Et problem er at etter slayer er at nå starter boxen bare MS Dashboard. Kan jeg starte noe annet ved å holde på noen knapper ved oppstart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...