kristom Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Har et problem, når jeg slår på datamaskinen å logger meg på min konto, restartes maskinen! Dette gjentar seg flere ganger.. Hva er galt? Hvordan kan dette løses?
Kevlar Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Prøv med en annen konto, administrator f.eks. Hvis denne virker er det jo ikke noe stort problem å ta backup av dokumentene dine, slette din gamle bruker og lage ny
FooKer Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Prøv å kjøre opp windows i safe mode. For å gjøre dette må du trykke F8 rett etter bios bilde, du vil da få opp en meny hvor du kan velge 'safe mode'. Da lastes windows uten noen drivere og 'oppstarts software'. Om dette fungerer er det trolig en driver eller software som fororsaker rebootingen.
Kevlar Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Det er en Admin konto da..!? Windows har en egent konto som heter administrator. Om din bruker er en admin-konto har ikke noe å si.
nree Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Ta ut nettverkskabelen/brebånd før du skruer på pc'n og gå inn i kjør... skriv "shutdown -a" (uten ") Vist dette ikkje hjelper vil jeg anbefale og reinstalere windows eller instalere eit oppdatert virus program (så du ikkje trenger laste ned oppdateringer) og scanne hele datamaskinen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå