sveinsel Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Sitter her med Nedlastingshastighet: 3074 kbit/s. med nettavisen sitt speedometer. Men jeg kommer ikke inn på mange av de utenlandske nettstedene jeg bruker. Faller ut av serveren som jeg spiller "Spar via internet" såpass der er helt ubruklig.... Hvordan er internett rundt om hos dere andre? Er det noe man kan gjøre??
Helt Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg har slitt med ustabil linje i over ei uke, bor i vestfold. Telenor sa at en node i tønsberg var nede eller no, men den skulle være oppe i løpet av den 17 men du har vel ikke telenor siden du får den farta der... men uansett, sinnsykt ustabilt her... Men når jeg først er kobla til da er det meste greit, pingen fyker i været en gang i blant, men bortsett fra det er alt som det skal.
sveinsel Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 (endret) Jeg er i BaneTele sitt nett og lurer på hvor flaskehalsen er. Det må være i en satelitt for overføringer mot utlandet. Endret 8. januar 2005 av sveinsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå