Gå til innhold

Someonelikesyou.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

Den 2002-06-11 00:49, lysbryter skrev:

Er dette bare en utspekulert måte å få tak i e-post-adresser for spamming, eller funker det?

Klarer ikke å finne ut hvem som er min "beundrer" iallfall...

En kamerat av meg fikk en mail derfra engang, så han strata en massiv oppretting av fiktive brukere for å få hint, og han sjekka samtidig ut hva som skjedde når man fikk en "hit" (mellom to av de fiktive brukerene). Og da måtte man kjøpe noe for 5$ for å vite hvem det var, ganske sleskt, så jeg tror ikke det funker, såvidt jeg har skjønt er for man jo hint bare av å sette opp adresser også, så din adresse kan ha vært satt opp for å få hint.

Btw: er du jørgen?

AtW

Skrevet

Hei Anders! Jørgen her ja. Står til? Jeg må legge meg nå, men vi snakkes vel siden. Du er fortsatt på ICQ regner jeg med?

[ Denne Melding var redigert av: lysbryter på 2002-06-11 01:01 ]

Skrevet

Hmmm...

Jeg fikk jo en mail derfra, da... Og overbevist om at det var min bedre halvdel som hadde funnet på noe "smart" (hun er på kurs i Oslo for tiden), klikket jeg meg inn på siden.

Der skulle jeg taste inn de der 4 (eller var det 5?) adr. Jeg så gjorde, tok dem jeg husket i hodet, og klikket meg videre. Etter noen flere adresser, og tilhørende klikking, fikk jeg plutselig beskjed om at en av dem "failed to reach a recipient"... WHAT??!?

Oppdaget jo så at systemet faktisk sendte til de adressene jeg hadde tastet inn... Oops...! :oops:

Vel, det er godt å lese at det ikke bare er meg som er blitt "lurt". :smile:

Eivind.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...