Clerion Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 (endret) Den gammle klassikeren driver1..... Lurte på om noen visste om det funket på Xp? Har det på cdon.com til 39kr. lett i mange år men har ikke funnet det.Bra noen dro det inn på markedet igjen! Endret 7. januar 2005 av johanol
Clerion Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 jahar det sjøl Så man trenger ikke Win98 eller noe anna drit?
oerhört Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 For å være helt sikker, tok jeg en test, og ja, det fungerer helt topp.
figure_02 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Så man trenger ikke Win98 eller noe anna drit? nei
Clerion Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 Jeg og har det, funker fett på xp Har kjøpt det.....Gleder meg sinnsykt til jeg får det....Ruler alt av biljakt simulatorer
figure_02 Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Har kjøpt det.....Gleder meg sinnsykt til jeg får det....Ruler alt av biljakt simulatorer veit, 3'ern suger i forhold, blei for mye Vice City for min del, har ikke spilt, el hørt, om 2'ern althoug....
Clerion Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 Jeg og har det, funker fett på xp Kjøpte det..Har et lite problem med det. Når man gasse bare låser den seg å gasser på, man får ikke styrt eller noe...Du vet vel ikke tilfeldighvis om noe som fixer det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå