Peder82 Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 skal brenne et image som består av to .gi filer. etter litt research fant jeg ut at Prassi PrimoDVD ble anbefalt. Dessverre støtter ikke det programmet brenneren min som er en nec 3500a. er snakk om et image til PS2. noen som har noen tips eventuelt forklaring til hvordan jeg kan gjøre det i nero? mvh peder
Peder82 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 (endret) RecordNow MAX v4.5 ser ut til å fungere. må bare bli ferdig med å brenne først (27min) :\ edit: fungerer glimrende Endret 7. januar 2005 av Peder82
Framerate Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Trenger man noen form for mod for å lese slike brente DVDer på PS2en?
mr. fotball Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Man må vel ha en "chip " i den for å kunne lese brente spill/ spill utenfor PAl.
Peder82 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 jeg har en en DMS4 chip, bare 20 ledninger å lodde (ps2 slim).
am3k Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 (endret) skal brenne et image som består av to .gi filer. etter litt research fant jeg ut at Prassi PrimoDVD ble anbefalt. Dessverre støtter ikke det programmet brenneren min som er en nec 3500a. er snakk om et image til PS2. noen som har noen tips eventuelt forklaring til hvordan jeg kan gjøre det i nero? mvh peder Tviler på at du har rent mel i posen. Denne stenges. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Endret 7. januar 2005 av am3k
Anbefalte innlegg