Gå til innhold

brenne .gi filer med nec3500a

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal brenne et image som består av to .gi filer. etter litt research fant jeg ut at Prassi PrimoDVD ble anbefalt. Dessverre støtter ikke det programmet brenneren min som er en nec 3500a.

er snakk om et image til PS2.

noen som har noen tips eventuelt forklaring til hvordan jeg kan gjøre det i nero?

mvh

peder

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

RecordNow MAX v4.5 ser ut til å fungere. må bare bli ferdig med å brenne først (27min) :\

edit: fungerer glimrende

Endret av Peder82
Skrevet (endret)
skal brenne et image som består av to .gi filer. etter litt research fant jeg ut at Prassi PrimoDVD ble anbefalt. Dessverre støtter ikke det programmet brenneren min som er en nec 3500a.

er snakk om et image til PS2.

noen som har noen tips eventuelt forklaring til hvordan jeg kan gjøre det i nero?

mvh

peder

Tviler på at du har rent mel i posen.

Denne stenges.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Endret av am3k
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...