Sovietpig Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 nå når jeg skal spille cs source får jeg opp en melding om at steam ticket expried og jeg må taste inn passord, jeg taster inn rett passord(ja jeg vet det er rett) men det står at det er feil passord:( fant heller ikke noe glemt passord knapp noen som vet hva jeg kan gjøre? skal fikse bilde når jeg kommer hjem fra skolen
Bluebeans Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Pleier å funke etter å ha restarta Steam et par ganger.
Sovietpig Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 hømm... nå har alt klikka skulle restarte steam så måtte jeg taste passord som så klart ikke funka:( så sto det nede på sida der retrive lost steam acount elns så jeg trøkte der men jeg fikk aldri noe mail som det sto at jeg skulle få huff huff da må jeg vel kjøpe hl2 på nytt da
Wild Berries Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 God Morgen alle sammen. Sender med en link, og håper det kan hjelpe Dem. Hadde samme problematikk selv for en tid tilbake. Lykke til MvH WB http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=351500&hl=
geLebob Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 restart steam så skal det funke, funker ikke det, reboot.
-Teddy- Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Slik typisk STEAM shit ja... Tips: - Restart STEAM helt, altså exit and logoff (selvom du ikke er pålogga da ) - Sett på at STEAM ikke skal starte opp sammen med pc'en. - Reboot - Start STEAM etter at pc'en har lastet inn alt som er av programmer under oppstart og du er sikker på at linja di funker. (Hos meg kan ikke STEAM starteopp sammen med pc'en pga linja ikke funker helt i starten) - Prøv å reboote og restarte STEAM hauger av ganger. Har gjort det 50ganger selv, så funka det... Har du noen skins installert så prøv å fjern de. Steam er litt random når det funker eller ei.
Sovietpig Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 skal teste det nå... får håpe det funker da
Sovietpig Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Skrevet 14. januar 2005 det gikk ikke har heller ikke fått noe passord på mail når jeg trykte på glemt passord kanppen når jeg trykker inn det passordet jeg registrerte står det at det er feil hva er det som skjer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå