wazzza Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Når jeg starter opp NFSU2 skrur plutselig maskinen seg av... Dette kan skje etter 5 minutter. Må trekke ut powerkabelen og vente ei stund før jeg kan starte igjen.... Noen som vet om updates eller en anne løsning på problemet?
e321 Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Feilpostet... Kan være pga varme eller for liten strømforsyning.
wazzza Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 Mulig at det er feilpostet. Synes hele spill avd. var meget uoversiktelig så jeg la den der... Spillet funka før jeg reinstallerte maskinen.......
Elendil Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Det er kommet update til nfsu2. Trur e321 er inne på noko der ja.
frustata Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Feilpostet...Kan være pga varme eller for liten strømforsyning. Finnes det underdimensjonert Xbox PSU'er da? Dessuten, om det var PSU'en som var problemet, ville vel problemet dukket opp i de fleste spill og ikke bare i NFSU2.
Snorre Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hvis det er på PC du snakker om burde du kansje poste i spørsmål og svar-kategorien. Synes ikke det er uoversiktlig i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå