Gå til innhold

Kampen mellom Intel og AMD fortsetter, - la diskusjonen fort


rølle

Anbefalte innlegg

Det klages på moderatorene.

 

Moderatorene skriver at dette har vi diskutert før. Kampen mellom Fremskrittspartiet og alle andre partier på stortinget har også vært diskutert før, - men diskusjonen fortsetter, for situasjonen endres hele tiden.

 

Det lanseres nye produkter for tiden, - så diskusjonen om hva som er å foretrekke til enhver tid er veldig aktuell!

 

Så fortsett diskusjonen, - og legg inn nye emner om tema. Lykke til moderatorer og alle andre ...

 

Men ikke gi dere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yeaa man :grin:

 

Amd er nå på vei til noe stort nå ifølge de nye testene av hammer :grin:

Ja hammeren på 800 mhz yte jo dobbelt så bra som en P4 på samme mhz :grin:

Så jeg tenker nok de banker skitten ut av Intel sine litt dovne og slappe P4er når de komme ut :razz:

må ha , bare må ha (slafse slafse) :razz:

 

Foresten har dere fått med dere hovedsiden på hardware.no`s nyheter om den nye prosessoren fra AMD. Den være fortsatt XP men den har en ny kjerne som kjøre på 0,13-mikron i stedet får 0,18 micron som nuværende Athlon kjerne gjør.

sjekk her:

http://www.hardware.no/nyheter/juni02/athl...00_lansert.html

 

_________________

MSI Turbo II

AMD XP 1500+

Taisol CGK 760

256 MB Apacer SDram

Samsung CD-RW/DVD

Samsung 40 Giga 5400 RPM

Samsung SyncMaster 950P 19"

Aashima Miditower (350W PSU)

Hercules 3D Prophet II GTS Pro

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-10 18:04 ]

Lenke til kommentar

slutt og tulle Radiax sulle :razz:

Ellers så kommer rølle og da blir det krølle.

:razz: :razz: :razz: :lol: :lol: :lol:

 

og tror du ikke meg så sjekk her:

http://www.tecchannel.de/hardware/937/3.html

 

Dobblet så bra som P4 i quake 3 testen , ja det var så ille att en P4 1600 Mhz ikke greide og slå en 800 Mhz hammer...

 

hammeren (800Mhz) fikk 183 fps på quake 3 testen

P4 (1600Mhz) fikk 182 fps på quake 3 testen

 

Den hammeren er helt rå spør dere meg :grin:

jett om jeg gleder meg :smile:

 

Hmm lurer på om en hammer 1600 Mhz banker en P4 3200 Mhz ???

Ja siden en hammer 800 Mhz slo en P4 1600 Mhz på quake 3 testen.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-10 18:23 ]

Lenke til kommentar

Skal bli morsomt å se hvordan Intel takler det AMD kommer med. Skal bli veldig morsomt, faktisk - beste med det hele er at uansett hva som skjer kommer det til slutt til å gagne oss. :smile: Thoroughbred-core'n ser ut til å være akkurat som forventet, ikke økt ytelse i utgangspunktet men med plass til flere mhz... en XP me 2500 mhz? Ja takk.

 

En ting som irritere vettet av meg e at bare svært få importøra her i landet har nokka anna enn Abit og Asus-hovedkort. Vil ha kult hovedkort til kul CPU :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 17:09, rølle skrev:

Det klages på moderatorene.


[...]


Så fortsett diskusjonen, - og legg inn nye emner om tema. Lykke til moderatorer og alle andre ...


Men ikke gi dere!


 

Denne tråden kvalifiserer regelrett til stenging bare pga. den topic'en du har valgt. Det kommer ganske klart og tydelig frem av det du skriver i din innledning at du vil diskutere moderatorer og stenging av poster og ikke AMD vs. Intel. Da SKAL du også velge en topic som gjenspeiler det du skriver. Siden dette har med tilbakemelding å gjøre SKAL du også poste dette i riktig kategori!

 

Denne tråden stenges umiddelbart på grunnlag av de punktene jeg har listet opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...