Gå til innhold

jeg trenger hjelp til å finne ett nytt skjermkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har bestillt nytt hovedkort tilfeldigvis DFI LANParty nF4 SLI-DR. Dette kortet har som sagt Sli tilkopling. DVS 2 pci-express porter som gjør det mulig å kjøre 2 skjermkort sammen.

Ihvertfall mitt sp.mål er hva slags skjermkort kan jeg benytte meg av og hvilket er det jeg tjener mest på å kjøpe.

Jeg har råd til å bruke max 3000 på 2 skjermkort til SLi oppsettet.

Jeg hadde håpet dere hadde mange gode forslag til hva jeg kan kjøpe meg.

MVH Lurifax

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay. i C leste litt om sli nå.. så at jeg helst skulle kjøpe Geforce 6800LE for da kan jeg bare modde det til ett 6800 Ultra kort eller Gt kommer ann på. men de skulle helst vært fra leverandøren Gainward siden de har gode avtaler med nvidia og dermed får de beste chippne fra dem osv. så da er det størst sjangs for at de kan moddes til 6800GT/Ultra.

Er det noen som klarer å finne to billige 6800LE kort? Som sagt fra Gainward. hehe må ikke være gainward men helst :p jeg skal få 3dmark 05 prestajonene mine over 9000 poeng. klarer ikke d med en Amd athlon xp-m 2800+@3500+ med dual channel ram og Ati radeon 9800xt.

Skjønner. Trenger POWER!!!!

hehe

FAKK 3000 JEG GÅR ETTER YTELSE...

hehe håper dere kan hjelpe meg.

Hilsen Lurfax

Skrevet (endret)

det har vært mer problemer med denne "kvalitets" chippen til gainward som du snakker om enn noen annen 6800le chip. kjøp heller fra club3d osv

dette for eksempel.

mange som har klart å modde dette. men du kan også kjøpe 6800nu for non hundringser mer.

Du vil sikkert og få råd om å kjøpe et 6800GT i stedet og vente litt til du får råd til et til men det vil jo koste litt mer enn 3000 :p

:tease: :!: :tease:

men jeg ville kjøpt dette å heller kjøpt et til når tiden er inne

Endret av headcleaver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...