Gå til innhold

Hva skal erstatte min p900 ? og Ngage


Anbefalte innlegg

Hei har nå brukt p900 i snaut et år

 

det er ikke lenge siden jeg kjøpte meg en ngage kostet 1kr med abb.

 

så jeg har ikke mulighet for og binde meg,men jeg vill helst ha en som kan takle det meste

 

behovet for et 1 mega pixel er stort må ha et bra kamera

 

og det skal helst være en skjerm som jeg kan få god oversikt over menyene på

 

 

NB jeg vill ikke ha noe PDA mobil liker ikke SE sine menyer på

T610\t630 eller k500\k700 modellene

vet ikke hvorfor men jeg vil helst ha et annet en desse modellene .

nå er det veldig lenge siden jeg har sett på mobiler Ol.

 

men jeg har hatt symbian på alle de siste modellene og jeg kan ikke gå tilbake til vanelig mobil igjen vis dere skjønner.

 

Kom med forslag

 

har ikke enda satt en pris limmit men jeg får se på noen eksempler først :)

 

takker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
syntes ikke den så så stygg ut på bilde . er det en opgradering av 6600 ?

 

har hatt en 6600 også den var jeg veldig fornøyd med ,men det var en som ville kjøpe den til en pris jeg ikke kunne si nei til

Det er en slags oppgradering av 6600 ja :) men denne er bedre og støtter jo mange fler funksjoner. Hadde 6600 jeg å, men en kjernekar (i-d-i-o-t) stjal den :( har aldri hvert mer fornøyd med en mobil. Men håper 6630 kan gjøre det opp for seg ;)

Endret av Erik_s
Lenke til kommentar

NB jeg vill ikke ha noe PDA mobil

 

 

Med Qtek S100 får du seks enheter i en, Telefon, MP3 spiller, videoavspiller, spillkonsoll, kamera og en fullverdig PDA.

 

 

Hva med Qtek S100

 

omtale av S100

 

ca 5400,- uten abb.

 

Edit : Nei takk ;) , den var litt for dyr også , 4000-4500 er en fin pris :ermm::thumbup:

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
Kjøp Nokia 3230.. Den kommer snart og den har megapixle kamera og de nyeste av symbian..

Er ikke det en klasse40 telefon? tviler på at den blir bedre en 6630. eneste minus jeg finner med 6630 er at skjermen ikke har 260'000 farger. Men ellers så er det lite og utsette på den.

Lenke til kommentar
Klasse40? Nei, 3230 blir en Series 60 mobil, men 6630 har 3G og den er tilgjengelig nå.

Som sagt; Chris_p4_2.8@800, gå for 6630.

Ok..tenkte egentlig bare på navnet jeg.. alle andre 3*** er som regel serie40 mobiler.. Men blir sikkert bra den også. Men vis man har pengene blir nok 6630 et bedre valg.

Lenke til kommentar
Kjøp Nokia 3230.. Den kommer snart og den har megapixle kamera og de nyeste av symbian..

Er ikke det en klasse40 telefon? tviler på at den blir bedre en 6630. eneste minus jeg finner med 6630 er at skjermen ikke har 260'000 farger. Men ellers så er det lite og utsette på den.

Nokia 3230 er også en S60-mobil, den har mange av funksjonene som 6630 har men ikke alle, til gjengjeld blir den nok litt billigere. Men hvis du har penger så er 6630 en bedre mobil og den ser bedre ut synes jeg. Når det gjelder fargedybden, så er 65536 farger mer enn nok på en skjerm på 2,2", tror du at du vil merke noe særlig forskjell på en så liten skjerm? Tror ikke det nei!

Lenke til kommentar

Er ikke det en klasse40 telefon? tviler på at den blir bedre en 6630. eneste minus jeg finner med 6630 er at skjermen ikke har 260'000 farger. Men ellers så er det lite og utsette på den.

Nokia 3230 er også en S60-mobil, den har mange av funksjonene som 6630 har men ikke alle, til gjengjeld blir den nok litt billigere. Men hvis du har penger så er 6630 en bedre mobil og den ser bedre ut synes jeg. Når det gjelder fargedybden, så er 65536 farger mer enn nok på en skjerm på 2,2", tror du at du vil merke noe særlig forskjell på en så liten skjerm? Tror ikke det nei!

hmm..du har et poeng der.. Telefonen blir jo også billigere med 65*** en med 260'000 farger. Men må nesten sammenligne skjermen med S700i for og finne det ut.. :hmm:

Lenke til kommentar

Er ikke det en klasse40 telefon? tviler på at den blir bedre en 6630. eneste minus jeg finner med 6630 er at skjermen ikke har 260'000 farger. Men ellers så er det lite og utsette på den.

Nokia 3230 er også en S60-mobil, den har mange av funksjonene som 6630 har men ikke alle, til gjengjeld blir den nok litt billigere. Men hvis du har penger så er 6630 en bedre mobil og den ser bedre ut synes jeg. Når det gjelder fargedybden, så er 65536 farger mer enn nok på en skjerm på 2,2", tror du at du vil merke noe særlig forskjell på en så liten skjerm? Tror ikke det nei!

hmm..du har et poeng der.. Telefonen blir jo også billigere med 65*** en med 260'000 farger. Men må nesten sammenligne skjermen med S700i for og finne det ut.. :hmm:

I tilegg bruker en skjerm med 65536 farger mindre strøm!

Så da får du som en bonus også litt bedre batteritid. :w00t:

Lenke til kommentar

Er ikke det en klasse40 telefon? tviler på at den blir bedre en 6630. eneste minus jeg finner med 6630 er at skjermen ikke har 260'000 farger. Men ellers så er det lite og utsette på den.

Nokia 3230 er også en S60-mobil, den har mange av funksjonene som 6630 har men ikke alle, til gjengjeld blir den nok litt billigere. Men hvis du har penger så er 6630 en bedre mobil og den ser bedre ut synes jeg. Når det gjelder fargedybden, så er 65536 farger mer enn nok på en skjerm på 2,2", tror du at du vil merke noe særlig forskjell på en så liten skjerm? Tror ikke det nei!

hmm..du har et poeng der.. Telefonen blir jo også billigere med 65*** en med 260'000 farger. Men må nesten sammenligne skjermen med S700i for og finne det ut.. :hmm:

I tilegg bruker en skjerm med 65536 farger mindre strøm!

Så da får du som en bonus også litt bedre batteritid. :w00t:

hehe ;) stemmer. mange gode argumenter renner inn :) Men trådstarter 6630 er nok mobilen ;)

Lenke til kommentar
sjekk samsung d500 eller lg lt5100, de har 1.3mpx, siden du ik vil ha SE lenger så er ikke s700i noe for deg......men du burde også sjekke den.......

De du nevnte har ikke symbian.

men jeg har hatt symbian på alle de siste modellene og jeg kan ikke gå tilbake til vanelig mobil igjen vis dere skjønner.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...