Gå til innhold

XFX Beste 66000GT med mye støy?

Knopfix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer og kjøpe XFX GT6600 men liker ikke at vifta bråker som noen sier.

Hvor mye vil det koste og hva slags kjølesytem kan jeg bytte orginalvifta eventuelt ut med?

Her er en test av kortet jeg fant etter å ha snubla litt rundt på Google.

XFX Review

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk litt fort i svingene her i begynnelsen da jeg tydeligvis så dobbelt :!:

Har du anelse om hvor effektiv den vifta fra MP er og om den er vanskelig å montere.

THX :D

Skrevet

Den går sikkert fort å montere ;) Den ser veldig grei ut.

Vet ikke hvor godt den kjøler i forhold til standard kjøleren til XFX, men siden den er laget for ULTRA versjonen også burde den duge.

Skrevet

Fra reviewet:

This particular unit, the NV Silencer 5, henceforth known as the NV5, is designed to fit nVidia FX 6800 series cards, encompassing the vanilla 6800, the GT, and the Ultra versions. Arctic Cooling also has a number of models to fit other nVidia cards as well as ATI cards.(her kan det virke som alle GT kort)

The problem then was that there were many video cards that the Silencer wouldn't fit, so many users couldn't experience the benefits of the heatsink.(dette sier ikke mye)

Jaja,bare å avbestille da. :thumbdown:

Skrevet

6800gt ja ikke 6600gt.

dette var diskutert på et eller annet forum, det var en der som hadde sendt mail til artic cooling og spurt om akkurat dette og de svarte at de kom ut med en kjøler til 6600 serien i februar05.

Skrevet

aner ikke navnet på den men den dukker sikkert opp i butikkene når den kommer.

Jeg må ha en sånn, blir sprø av bråket av mitt xfx6600gt :(

Tror zalman har en kjøler som skal passe 6600 kort

Skrevet
Noen som vet om denne passer,Netshop har den men det står at det må være monteringshull i skjermkortet,vet ikke om XFX6600 GT har det?

This one

noen skyt meg hvis jeg tar feil i dette:

Men har ikke 6600GT samme monteringshull som 6800LE ? ( hvis dette er tilfellet, så vil kjøleren passe )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...