Gå til innhold

HATER windows!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hos meg skjedde det en(1)gang. men det var fordi den trodde PromiseRaid kontrolleren var ekstern ikke onboard på hovdkortet.

derfor ble det rot da den skulle restarte.

men takket være systemrestore var det bare å ta rollback driver, i safe mode.

ellers er det en knall service.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 14:53, Nismo skrev:

Jeg får BSOD hvis jeg starter Wintv2000 programmet som følger med Hauppauge Wintv Theater. Men bare da.



erm..fattern min har Wintv2000..og så vitt eg veit er det laga for Windows 2000 og også windows 98. Veit ikkje om det støtter WinXP. Windows XP og Windows 2000, beste oprativ systema som er laga av MS.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 14:37, Ti_Con_XZ skrev:

Det finnes ikke "blue screens" på XP pc bare rebooter.


Jovisst finnes det blåskjermer i WinXP. Jeg har fått mange av dem (ved overklokking) Men kanskje du har krysset av for "automatisk restart"..?

Hvor har du hørt at det ikke finnes blåskjermer?

 

_________________

Useriøse tråder skal postes under Off-topic

Prøv å svare skikkelig, eller ikke svar!

 

[ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-06-10 15:38 ]

Lenke til kommentar

XP er ihvertfall ubrukelig om du skal kjøre nettverksapplikasjoner som benytter seg av netbios.

XP støtter bare tcp/ip.

Har vært i kontakt med Microsoft, og det var ikke særlig oppløftende.

Først ville de ha meg til å ringe Pro support, smo koster 3650 kr (!!!!), men da jeg nektet det, så fikk jeg beskjed om dette var noe som skulle ordnes automatisk.

Etter å ha krevd å få en løsning, fikk jeg til svar at de ikke supporterer annet en TCP/ip protokollen, så eneste mulighet da er å bytte operativsystem....

 

Derfor hater jeg XP...

 

Driter vel i flotte skins, viktigste er tross alt at det er funksjonibelt, og der er 2000 og linux overlegne i forhold til XP.

Lenke til kommentar

Kan ikke hate windows for at du får bluescreen. Hat er et sterkt ord og burde ikke brukes i dagligtalen. Man kan da ikke skylde på windows, heller på brukeren. Kan da ikke hate våpen, det er ikke våpen i seg selv som dreper men de som bruker det. U C?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...