crazyboy Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 (endret) Noen som har erfaringer med dette? (Vil ha et kort som bråker minst mulig.) Leadtek WinFast A6600GT 128Mb DDR3 TV-out DVI RETAIL AGP Endret 5. januar 2005 av crazyboy
Gibblay Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Fant dette kortet som fikk enormt skryt for lavt støynivå. Tror faktisk jeg skal kjøpe et selv http://firingsquad.com/hardware/nvidia_gef...undup/page6.asp
Mushaboom Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Fant dette kortet som fikk enormt skryt for lavt støynivå.Tror faktisk jeg skal kjøpe et selv http://firingsquad.com/hardware/nvidia_gef...undup/page6.asp Men det er jo MSI sin utgave. Forresten vil jeg råde deg til å lese Anandtech's roundup av 6600GT der ikke MSI kommer så altfor godt ut..
Vegggen Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 (endret) Her gjelder det å holde tunga rett i munnen. Anandtech har testet PCIe kort, mens firingsquad testen er AGP kort. Kjøleren på MSI AGP utgaven er en annen en på PCIe utgaven. Dette er en kobberkjøler som også dekker RAM brikkene. Har selv dette AGP kortet og er veldig fornøyd med det. Klokker bra og er så stille at det blir totalt overdøvet av PSU'en. Dessuten har den VIVO, og det avgjorde saken for meg. Endret 7. januar 2005 av Vegggen
Gibblay Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Hvor har du fått kjøpt kortet Vegggen? Ser at ingen butikker har kortet enda. Bestilte et eks. på pcutstyr,men forventet ankomstid var ikke før 16/1. Men pyttsann,enda lengre tid og glede seg.
Vegggen Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg kjøpte mitt hos komplett, de fikk inn over 100stk rett før jul, men det ble fort tomt gitt. 6600GT selger som hakka møkk.
crazyboy Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 Bestilte MSI kortet fra Komplett igår. Likte kjøleløsningen på det best. Bekreftet ankomst ifølge Komplett er 14.01.05. Crazyboy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå