Wyldelife Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Synes det var bedere og sette opp en tråd nå som nesten alle har spillt igjennom det og alle har det(NESTEN!) Mine beste øyeblikk: I "Red Letter Day" Gordon får på seg HEV Suiten, og HL musikken kommer opp, du ser fingrene til gordon alt er bare så genialt ,og Scene inni labben("what Cat?"), og den teleport greia, den var genial(I could swear it was..Gordon Freeman") Og hvem kan glemme...slutten.
redflame Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 ja enig med du. Men jeg likte senen der vi fikk crowbar også jeg , likte også veldig den senen der hvor vi var på vei inn i fenglset, hvor alle krypdyra kom hoppende over gjerdet og begynte og angripe vaktene i tårna.
nord Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=338674 desverre, blir fort mange emner.
alphadec Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 DET er heller vanskelig og si nøyaktiv hva som er det beste. Er jo mange av dem i hl2 men for meg så er det nok disse brett når du blir forfulgt av et helikopter og denne slipper bomber på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå