Gå til innhold

Republic-online, http spill


Anbefalte innlegg

Noen som spiller Republic-Online her?

 

Hvis ikke så kan jeg gi en liten innføring :)

Det førte man gjør er å starte i et land som du velger selv, der skal du sammen med andre folk som lever der styre landet, hver uke er det valg hvor man velger en statsminister. Du starter med 90 i IQ og for hver dag som går får du 1 IQ, men hvis du er gift med en annen spiller som er dame så kan du få enda 1 IQ om dagen. Når du får høyere og høyere IQ så kan du få bedre og bedre jobber, du kan også ha en unge, som du kan mate, leke med og lære ting, det kommer mer ;) Du kan tjene penger på å jakte, hvor du får penger og landet får mat. Pengene du tjener kan du bruke på å kjøpe ting du tjener penger på, du kan kjøpe land som du kan plante planter, diamantgruver, steingruver, gullgruver osv. Dette kan du "høste" og få penger for. For stein og gull kan dere bygge skole (få høyere enn 150 IQ), lager for mat (mindre mat går tapt) og treningssenter (bedre styrke).

Det er også mange andre ting som skjer i spillet, har bare fortalt om en brøkdel så jeg anbefaler alle å bli med :D

 

Spillet er også under forbedring hele tiden og det blir bedre for hver dag som går :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spelte endel planetarion når det var gratis.. Og norwegianmafia en stund.. Syns det er arti med nettbaserte spill, blir så avhengig :p Skal teste nukezone som nobrains nevnte.. Fins det no bra nettbaserte spill som dreier seg om fantasy? Helst i medival oppsett.. Riddere og slikt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...