Spillegal:) Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 kjøpte half-life 2 pakken her på elkjøp. putter cd plata i cd rom . den finner ingenting . mens andre cd plater går fint . byttet cd på elkjøp. men har samme problem ennå. Hva er problemmet mitt ? CPU 3.26 ghz ram. 1024mb 9700 pro 128mb cd : Samsung SW248F cdrw ( driver version 5.1.2535.0 ) ronny
JoeDohn Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Ja, jeg vet jeg spør veldig banalt nå, men det finnes ikke dumme spørsmål - bare dumme svar. Sjekk HL2-coveret ditt. Er det en PC-DVD-ROM, eller CD-ROM? Hvis det er en DVD-ROM funker den nok dårlig på brenneren din. Dessverre.
Spillegal:) Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 DVD .jepp .fan ... kan jeg løse dette på noen annen måte . har to stk cd key til HL2 DVD .jepp .fan ... kan jeg løse dette på noen annen måte . har to stk cd key til HL2
Torjus Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 DVD .jepp .fan ... kan jeg løse dette på noen annen måte . har to stk cd key til HL2 DVD .jepp .fan ... kan jeg løse dette på noen annen måte . har to stk cd key til HL2 Hmm... Den siste gangen jeg installerte HL2 så slapp jeg å brukte DVD'n! Jeg kunne laste det ned fra valve og spille uten DVD'n. Men tror det er pga steam har registrert at jeg har DVD'n eller noe...
Spillegal:) Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 Hvis en gluping finner ut av dette . skriv her
Torjus Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Prøv å gå på steam > games > høyreklikk på half-life 2 > så skal det være noe som heter Pre-load
cselnes Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) Kanskje mulig og regge keyen i steam og laste det ned? edit: ai.. var flere poster.. Endret 4. januar 2005 av sn0mannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå