andiss Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Hei jeg lurer på om det er noen som om man kan få kjøpt wow pre-order kit og vet hvor de har flere igjen alnabru, oslo ,akershus område plz hjelp MEG.
Duddelmus Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Jeg var på Elkjøp Karihaugen (rett ved siden av E6 retning Lillestrøm) for ca en halvtime siden, og der hadde de 5-6 pakker igjen... Så hvis du ikke har enda, så har du en mulighet der...
andiss Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 kødder du?? tusen takk plz svar hvor mange det er igjen.?
Duddelmus Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 kødder du?? tusen takk plz svar hvor mange det er igjen.? Jeg sa det var 5-6 stykker igjen... Så hadde jeg vært deg hadde jeg hoppa i bilen og kjørt som et helvette...
purpledonkey Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Var akkurat på spiderman i kirkeveien og skulle kjøpe. De hadde mange igjen, men kjøpte heller US retail for det hadde de også
stoltz Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 har den jeg også. Men du kan ikke bruke den før spillet slippes i europa Med mindre du trar til amerika eller australia eller noe... Trist, men sant.
Ingar123 Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 hva er vitsen med å kjøpe den amerikanske verisjonen da? Er mye bedre å vente på den europeiske
Drakir-Frost Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 har den jeg også. Men du kan ikke bruke den før spillet slippes i europa Med mindre du trar til amerika eller australia eller noe... Trist, men sant. Går fint å bruke det.. når du skal reg adressen din så finner du bare an australsk adresse på nettet. yellowpages eller noe... for min del så skal jeg vente til det kommer ut i eu. Take care
cselnes Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 føler ikke for og lage en til post om akkurat det samme bare til en annen plass, så jeg skriver litt her Er det noen som vet om du finner det i Tønsberg eller?
andiss Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 hei. er det spiderman i kirkeveien trodde det bare var i byen plz svar!!?
sixx Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Hvorfor ikke vente til det komemr ut. Du får da spillet uansett. De lager sikekrt utallige kopier av det da... Skal vente noen dager etter realese datoen med å skaffe det jeg ja...
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Noen som har det i Trondheim!??? Det var utsolgt på Spaceworld!
Zindre- Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Noen som har det i Trondheim!??? Det var utsolgt på Spaceworld! Kanskje datakjeden har flere igjen.
Duddelmus Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Noen som har det i Trondheim!??? Det var utsolgt på Spaceworld! Tenk følgende: "Hvis jeg skulle hatt et dataspill... Hvor hadde jeg IKKE kjøpt det?" Så drar du dit... Da er det stor sjangs for at de har det...
Tåkefyrste Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Sjekk diverse lefdal og elkjøp forretninger rundt omkring i trondheim... Og du skal ikke se bort ifra at de har det på smart-club eller noe (men der må du vel være medlem for å få handle?)
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Får ta meg en runde i en god del butikker i morgen, håper det ikke erutsolgt da, for dette spillet må jeg ha!! Du trenger ikke å være medlem på Smartclub, du får bare rabatt hvis du er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå