Christer1 Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Hva kommer det av? Det gikk fint før, men nå sitter jeg med en switch på rommet og router nede. Og da funka det ikke mer.
Christer1 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 (endret) er det steam det er snakk om? Det er når jeg skal inn på en server. Edit: La til screen Endret 4. januar 2005 av Christer1
LoS Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Du er ingen utfordring å spille mot Må ha bedre skills eller noe og, ja, jeg kødda
Christer1 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 Funker ikke med bare routeren heller . Så hvorfor vil ikke den routeren gi meg lov til å spille ?
Ksungam Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 routern til kameraten min (Crazy-Kid på forumet) hindrer ham også i å spille cs om det var det du mente, han vet heller ikke hva som er galt...
Christer1 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 (endret) routern til kameraten min (Crazy-Kid på forumet) hindrer ham også i å spille cs om det var det du mente, han vet heller ikke hva som er galt... Kjipt dette med routeren! Noen må vel vite om det går eller ikke? Kanskje ta bort 2 ledninger inni ledningen? Er det ikke 2 stykker der som går til portene? Eller er ikke det så lurt ? Endret 5. januar 2005 av Christer1
Sigga Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Du må vel åpne noen porter hvis du skal spille cs... Jeg gjorde, men husker ikke hvilke. Sjekk på www.portforward.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå