Gå til innhold

Boot CD til Win2K?!?


Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å formatere i løpet av neste uke,skal legge inn 2000.Det er det jeg har nå men 2000 cd`en min er ikke bootbar og jeg bruker ikke disketter lenger,så jeg lurte på om noen hvet hvor jeg kan få tak i de ekstra filene som gjør cd`en bootbar.Jeg får heller da bare ta en backup av cd`en min å legge med de filene som booter,har den lovlige cd`en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en backup cd av win2000, den er så absolutt bootbar.. og ja, sp2 er installert på den.. bruker ikke orginal cd`n lenger.. slipper jo å installere diverse service packs nå..:smile:

Har man problemer med å boote fra cd, så er det jo rimelig enkelt å gå inn i bios og forandre startup sekvensen..

Lenke til kommentar

Hei!

Det er mulig elTorinto som spiller deg eit puss.Dvs standarden for booting fra cd.

Det er mulig det kan hjelpe.Eg har problemer å boote fra windows 2000 orginal cd.

(har gammal maskin og ikkje oppdatert bios)

Fekk ein kammerat av meg til å teste om han greide å boote fra min cd og det gjorde han.

Så å seie at folk har piratkopi fordi dei ikkje greier å få boota fra windows2000 synest eg blir litt feil.

Btw, er det irriterande når eg vil inn i recovery consolen i windows 2000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...